22 Ocak 2011 Cumartesi

Yoksa siz makarnayı sadece yer misiniz? :)))))

Babaannem hep
-Nimetle oynanmaz..Günah günah ....derdi...
Umarım şu an günaha girmiyorumdur  :))))


Makarnaya bile bakınca hemen hobi krizine giriyorum :))


Beyaz tutkalla makarna tanelerini yapıştıra yapıştıra önce şu dev kaseyi yaptım...
Bu aslında bir küp olacak...Ama çok büyük olacağı için parça parça çalışıp, en son monte edeceğim...


Bu, küpün alt parçası olacak yani....


Beyaz tutkalla siyah ayakkabı boyasını karıştırarak boyadım...
Eveeett..Şimdi de küpün üst yarısını yapmaya başlıyorum...


Tek malzemem makarna ve beyaz tutkal....


İşte bu iki parça birbirine yapışacak...


Sonra siyah ayakkabı boyası ve tutkalı karıştırıp içini dışını boyadım...


Vay be... Küpe bakın...


Evde gümüş yaldız vardı..Bulabilsem bakır yaldızla yapacaktım ama nereye kaldırmışsam bulamadım :(


Yaldızlanınca desenler nasıl belirginleşti di mi?


Bütün küpün üzerinden  yaldızla geçtim...


Ve bitti...


Anaaa ! Ne güzel küp oldu :))))
Bir de vernikledim....
Bittiiii  :)))))


64 yorum:

  1. Figen ablacım, ben merak ediyorum evde bunları koyacak yer nereden buluyorsun?:) Yine çok farklı bir çalışma. Bu da çok güzel olmuş. Daha da geliştirilebilir. Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  2. valla da oldu, olur mu canım falan derken olmuş, hem de harika olmuş. ellerine sağlık ablacım:)

    YanıtlaSil
  3. hep dağıtıyorum bunları..evde birşey kalmıyor ki :))))
    sağolsun canlar :)

    YanıtlaSil
  4. bunlar çok güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. Yerim ben onu, dermisim :))

    Portekizli bir arkadasim var, ne zaman kizla yemege gitsek, aa ben bundan sunu yapabilirim, kabini atma der:)) MAKARNADAN NELER YAPTI AGZIM ACIK KALDI!

    Demek ki hic tükenmeyen bir hayal gücü zengini olunca iste böyle harikalar cikiyormus.

    Süpersin ablam ya.

    Emegine makarnalarina saglik:))

    Öptüm

    YanıtlaSil
  6. sevgili necla, sevgili fikirlopedi teşekkürler kocamaaannn :)

    YanıtlaSil
  7. harikasın çok güzel olmuş.bende hep denemek istiyordum fikir oldu.Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Figen abla ne diyeyim sana.Yaptıklarına sadece bakmak ve fikir almak bile o kadar güzelki.Hayal gücüm sayende genişliyor.Aynı şeyler değilde böyle farklı işler çok hoşuma gidiyor.Ellerine, emeğine sağlık...İyiki varsın..

    YanıtlaSil
  9. sevgili HATİŞİN HOBİLERİ ,
    sevgili Nazan ,
    fikir benden, daha güzelini yapması sizlerden..
    benim hep acelem vardır, hep bir yerlere yetişmek zorundayımdır, o yüzden çok fazla özenemiyorum..
    bir de bunu siz yapacaktınz kiii, ooff ooff gözümüz güzellik görecekti...
    çok sağolun canlar...

    YanıtlaSil
  10. farklı bir çalışma olmuş ,ellerinize sağlık;) (bundan önceki kase de güzeldi gelmişken söylemeden gitmeyeyim:) )

    YanıtlaSil
  11. nimetle oynanmaz:DD
    Canım çok şahane olmuş ellerine sağlık..
    çok yaratıcı:))
    Sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  12. Profilinizi görüntülediğim zaman cinsiyet bölümünde erkek yazıyor:)
    haberdar edeyim dedim:))yorumu yayınlamasanızda olur..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. inanmıyorum harikasınız ne güzel olmuş

    YanıtlaSil
  14. öncelikle hepiciğinize kocamaan teşekkürler ediyorum canlar...
    evet, profilime erkek yazdım...
    çünkü ne önemi var ki? di mi ama? değiştirmeye de üşeniyorum şu anda...
    siz aldırmayın..nasıl olsa figen abla diye erkek olmaz :))))
    hepinizi sevgiyle kocaman öpüyorum :))))

    YanıtlaSil
  15. çok güzel bu da diğeri gibi...fikirler süper..ellerine sağlık ablacım:))

    YanıtlaSil
  16. sağolasın canım benim :))

    YanıtlaSil
  17. benim anlamadığım nerden geliyor aklınıza çok beğendim
    ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  18. Ama ben makarna yemeyi çoook seviyorum, kıyamam :)) İlkokuldayken kolye yapardık, sonra çerçeve süslemiştik... Figen sen alemsin, biliyormusun diğer baklagillerden, kuru erzaklardan tablolar yapıyorlar, hadi:)

    YanıtlaSil
  19. figen abla yine döktürmüşsün muhteşem olmuş ellerine sağlık...hayranım yaratıcılığına...

    YanıtlaSil
  20. sevgili sezobigo boş durma özürlüyüm ben..ama öyle böyle değil...gerçekten boş kalamıyorum..hep bu yüzden aklıma geliyor böyle gariplikler :))))

    sevgili Banucum..inan ki o dediğini de yapıyorum.yakında paylaşıcam sizlere :))))

    sevgili alanaycım, sağolasın ablamm :))))

    hepibize çok teşekkürler ediyorum canlarım benim :)))

    YanıtlaSil
  21. figen ablam, sen var ya, süpersin, başka birşey diyemiyorum, şok oldum çünkü, unutmuşum senin marifetlerini:)))) makarna küpün de kağıt kasen de nefis, ellerine sağlık, sabrına hayranım ayrıca:))))
    çok özledim ablam seni keşke daha çok fırsat bulabilsem de karışsam bloglara bundan
    sonra:( öpüyorum şimdilik:))))

    YanıtlaSil
  22. çok güzel olmuş
    bayılıyorum böyle değişik çalışmalara

    YanıtlaSil
  23. Işılcığım ben seni çok özledim :(((

    sevgili ışılım,
    sevgili hayatatolyem çok teşekkürler ediyorum...

    YanıtlaSil
  24. yine mi!!!nasıl oluyor da bu kdr sabırla tek tek o makarnaları yapıştırabiliyorsun?ben patlarım herhalde hem de daha başında...maşallah diyorum başka birşey demiyorum.haa bir de nimetle oynanmaz evet ama iyi ki oynamışsın diyorum:)

    YanıtlaSil
  25. ben çok yaşlıyım :)
    yaşlılar çook sabırlıdır ablam:)
    kocaman teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  26. Ay bi de yaşlıyım demez mi, biz ne oluyoruz o zaman:)) Bütün yaşlılar senin gibi olsalar daha ne isterler :))

    YanıtlaSil
  27. figen abla tabi boş vaktin ve cevaplamak istersen seni mimledim.gerçi mimin konusu fiyonk ve senin şu fiyonklu makarnadan yaptığını görünce cuk oturmuş dedim kendi kendime.
    http://sezobigo.blogspot.com/2011/01/mimfiyonk-konulu.html

    YanıtlaSil
  28. sezobigocuğum bunu bana da öğret lütfen...
    hepinizi şöyle sağ sütuna alt alta dizmek istiyorum..tıklanınca sizlerin bloglarınıza açılsın...ay bunu yapmazsam çatlayacağım :((
    banucum, 50 oldum artık..bu kuzucukların annesi yaşındayım..hatta var ya, hepsini kendim doğurdum zannediyom :)))
    canımsınız yaa hepiniz :))
    sevgiyle kocaman öpüyorum her biriciğinizi :)

    YanıtlaSil
  29. Ne güzel çalışmalar bunlar..Herhalde ilk kez bir blogta bu kadar vakit geçiriyorum..Çok beğendim hepsini..Ellerinize sağlık..Sizden ilham alacağım kesin :)

    YanıtlaSil
  30. kağıt tekniğinin makarnayla olanı..pekte güzel olmuşş :))

    YanıtlaSil
  31. FİGEN ABLA BLOG LİSTESİNİMİ DEDİN EĞER ÖYLE İSE ELİMDEN GELDİĞİNCE ANLATIRIM
    Önce "kumanda paneli"ne gir.alta "tasarım "var onu tıkla."sayfa öğeleri"ni tıklayınca "gadget ekle" yazıları görüceksin.
    istediğin sütundaki"gadget ekle"yi tıklayıp açılan penceren "blog listesi" ni bulup yanındaki (+) işaretini tıkla çıkan ekranda ki seçenekleri belirleyer(resimleriylemi,kısa pasaj yazarakmı gb)tıklayıp kaydet diyorsun.İstersen baştaki "blog listem"yazısını istediğin gibi değiştirebilrsin de(arkadaşlarım gibi,kimler varmış gibi)

    sonra alta sarı renkli"kaydet"tıklayınca izlediğin bloglar liste halinde senin belirlediğin yerde gözükecektir.

    inşallah sorunu düzgün anlamış ve düzgün anlatabilmişimdir(tam anlatma özürlü biriyimdir:))

    YanıtlaSil
  32. harika olmus son zamanlarda makarnadan boyle degisik vazo resim cercevesi yapanlar cogaldi pirinc tanelerinden de harikalar yaratanlar var emeginize saglik belki ilerde bu guzel emeklerinizi hediye seceneklerinizin arasina koyabilirsiniz degisik bir hediye olur saygilar

    YanıtlaSil
  33. oy oy oy can kızlarım çok teşekkürler ediyorum her biriciğinizeee :)))))
    durun bakim sevgili sezobigo kızımın anlattıklarını anlayabilmiş miyim?
    hemen deneyeyim..ben de sizleri buraya,sağ köşeye alayım :))
    hadi bismillah :)

    YanıtlaSil
  34. Figen abla, Sezobigo'nun anlattığına bir de şunu eklemek lazım. Mesela, bu gadgeti kaydettikten sonra, yeni bloglar izlemeye aldığında, belli aralıklarla bu uygulamanın ayar bölümüne gelip, "listeye ekle" demen lazım. Böylece izlediğin blogları güncellemiş olursun. Bunu yapmazsan son izlediğin bloglar, listede görünmüyor.

    YanıtlaSil
  35. Figen abla adım adım gidelim. Kolay aslında.
    1. Blogunun üst sağ köşesindeki TASARIM yazan yere tıkla.
    2. Sonra çıkan sayfada GADGET EKLE'ye tıkla.
    3. Sonra,açılan yeni pencerede aşağıda BLOG LİSTESİ yazısına tıkla.
    4. Sonra orada bazı seçenekler çıkacak önüne; "Simge
    En yeni öğenin başlığı
    En yeni öğeden kısa bir pasaj
    En yeni öğenin küçük resmi
    Son güncelleme tarihi" gibi, bu seçenekleri düzenle. Bu pencereyi incele.
    5. Sonra, bu pencerenin altındaki, LİSTEYE EKLEYi tıkla.
    6. En son olarak da KAYDET'e tıkla.
    Sonra güle güle kullan.

    Eğer istersen, serapygungor@gmail.com adresine e-mail adresini ve geçici şifreni gönderirsen senin istediğin şeyleri yapabilirim:) Yani istersen ablacım...

    YanıtlaSil
  36. figen ablaaaa,yine döktürmüşsün,bayıldım bunlara ben,fikrine ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  37. figen abla sen bloğa "hakkımda "ve "blok arşivini "nasıl eklediğini hatırla .bunları yapman için "kumanda panaline " ordan "tasarıma "gideceksin.aynen "blok arşivini" eklediğin gibi "gaddet ekleden"blog listesinini tıklaman gerek buraya kadar gelsen gerisi kolay.keşke yanında olsam yapardım

    YanıtlaSil
  38. Senin yaptığın sepetlere benzer sepetler yapani geri dönüşüm meraklısı bir hanım buldum:) Çok güzel şayler yapmış. Bakmak istersen adresini veriyorum.
    http://vitoma.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  39. slm arkadaşım.siten çok güzel.sanırım bloglistemi eklemek istiyosun.yorumunda okudum.yardım edebilirim istersen.tasarımdan gaget ekleye gir.blog listemi ekle.sonra gelen yazıda ya adresleri ekleyece yada daha kolayı izlediğim blogları tıkla istediğin blogları işaretle ve tamama bas.ama ilk önce gagetekleyı yapman gerek.izleme gagete gıbı yanı.sonra dedıklerımı yaparsan olur.sorun olursa yazabilirsin.sevgiler.

    YanıtlaSil
  40. kızlar bi bakın bakim olmuş mu?
    bu yan tarafta bloglarınız görünüyor mu?
    dediğiniz gibi yaptım..
    ama doğru mu yaptım bilmiyorum ki :))
    olmamışsa söyleyin düzelteyim :))
    ay ne güzel oldu bee, cıvıl cıvıl :)))
    çok sağolun canım kuzucuklarım beniimm :))
    oy oy oy kurban olurum her biriciğinizee :))))

    YanıtlaSil
  41. Olmuş ablacım, ama izleme gadgetını yukarı almanda fayda var:)

    YanıtlaSil
  42. daha fazla karıştırmaya korkuyoruumm :)))
    ah bana bunları da öğrettiniz ya helal olsun hepiciğinize birdeen:))

    YanıtlaSil
  43. figen abla, figen abla. :)

    Ne kadar yaratıcısın sen yaaa :)

    Ellerine sağlık. :)

    Bu arada figen abla diyorumda yaşını sorsam ayıp etmiş olabilirmiyim ki? :)

    YanıtlaSil
  44. this is awesome..very smart...wonderful creativity....hmmmm

    YanıtlaSil
  45. çok teşekkürler sevgili hobivakti :)

    Thank you my dear CREATIVE MIND
    Love from Turkey :)

    YanıtlaSil
  46. haa sevgili hobivakti...50 yaşlarındayım ben...
    ee küsüratı da var tabi :))))

    YanıtlaSil
  47. Tamamdır :)

    Abla demeye devam o zaman. :)

    Bende şubat 21 de 38 oluyorum. :)

    YanıtlaSil
  48. ne güzel yaşlar :)
    ama 40 tan sonrası uçar gibi geçiyor :)

    YanıtlaSil
  49. BAK YAPMIŞSIN ÇOK SEVİNDİM YAPTIĞINI GÖRÜNCE
    İYİ ÇALIŞMALAR

    YanıtlaSil
  50. sizler öğrettiniz..
    canlarım benim yaa :)
    teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  51. Bekarken en güzel yaptığım yemek Makarnaydı ve çok severdım o tat dağmağıma geldi:))
    C.A.Y

    YanıtlaSil
  52. Bekarken en güzel yaptığım yemek Makarnaydı ve çok severdım o tat dağmağıma geldi:))
    C.A.Y

    YanıtlaSil
  53. aaaa sen yoksa sadece yer miydin makarnayı? :))))))
    ama bu benim küp yenmez...çok verniklendi artık :))))

    YanıtlaSil
  54. http://hobiciyim.blogspot.com/2011/01/yoksa-siz-makarnay-sadece-yer-misiniz.html

    bu yayınınız şu linkte pek çok arkadaşımızın sayfaları kopyalanmış
    başlığı googla yazınca size ait olduğunu gördüm sevgiler

    kendi sayfamda
    http://orgucantam.blogspot.com/

    da genel bir uyarıda bulundum

    YanıtlaSil
  55. çok teşekkür ediyorum canım benim...
    gördüm...evet yüzsüz hep çalmış emeklerimizi..
    ben blogspota şikayette bulundum..ama yardım kısmı tamamen ingilizce..derdimi ne kadar anlatabildim bilemiyorum...
    öyle kızgın, öyle üzgünüm ki ablam..
    ne kolay iş be..al milletin yaptıklarını, topla bir araya, hepsini kendim yaptım de..valla blogspot hakkımızı savunamayacaksa hep kapatalım bloglarımızı çekip gidelim buradan :(

    YanıtlaSil
  56. bayıldım küpünüze ama çok zor görünüyor,acaba sağlamlığı nasıl çok merak ettim,ellerinize sağlık çok sabırlı olmalısınız...

    YanıtlaSil
  57. aa müthiş sağlam..valla görseniz taş gibi oldu..
    sabıra gelince..evet, çok deli bi sabrım vardır :)
    çook teşekkürler ablam :)

    YanıtlaSil
  58. Ay onun ne kadar hafif olduğunu düşünüyorum daa vayy bee :D ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  59. ama çok iyi yapıştırmak lazım parçaları birbirine ki, zamanla ayrılmasınlar...
    eveeet, hakikatten de çok hafifti..
    teşekkürler sevgili dost :))

    YanıtlaSil
  60. figen abla benim de ablam olurmusun . Bayıldım blogunuz çook güzel. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  61. oldum bile can :)))
    çk teşekkürler ediyorum :)

    YanıtlaSil
  62. ewet çok güzeller

    YanıtlaSil
  63. teşekkür ederim..
    çok şahane çalışmaydı yaa :)

    YanıtlaSil