1 Ocak 2011 Cumartesi

seramik biblo yapalım -2-

Yine önce hamurumuzu hazırlıyoruz.....


.1 bardak beyaz tutkal
.1 bardak un
.Bir kaç damla sıvı yağ
.Buğday nişastası
Hamuru yoğururken (toplam 1 fincan buğday nişastasını) nişastayı mermerin üstüne serpe serpe hamura katıyoruz...(içine doğrudan nişasta koymuyoruz...sadece yoğururken altına serpiyoruz.)
Hamurumuzu kullanırken hamur zaman zaman gevşiyor, o zaman hemen biraz un-çok daha az nişasta katarak tekrar yoğuruyoruz..Hamur gevşedikçe sürekli bunu yapıyoruz..Nişastayı sadece hamur yoğuracağımız mermerin üzerine serpeceğiz...Asla doğrudan hamura katmayacağız...


Önceki çalışmamızda olduğu gibi yine tel ile bebek iskeletimizi hazırlıyor,üzerine ip-bez filan sararak ilk et kalınlığını oluşturuyoruz...


Sonra üzerini hamurumuzla kaplıyor ve şekillendiriyoruz...


Kurumaya bırakıyoruz..



Su bazlı bir boya ile boyuyoruz....


Ah benim şu sabırsızlığım :((((
zımparalama işi için yine sabredemedim :((

Zımparalasam, daha pürüzsüz ve düzgün olacaktı...
Bir daha bu kadar sabırsız davranmayacağım :(
 
-
-
-

13 yorum:

  1. Oldukca zahmetli is ablam can, sen kendine sabirsizmi diyorsun, bir de beni gör hehe :))

    Güzel olmuslar emegine paylasimci yüregine saglik.

    Sevgimle.

    YanıtlaSil
  2. yok ablam..zahmeti yok..sadece kuruma faslını beklemesi sıkıcı...o da aslında 45 gün sürüyor..ben az daha beklesem, zıpralanacak kadar sert olurdu ama boyamaya başlamak için deliriyordum :(
    çok teşekkür ediyorum canlar canı :)

    YanıtlaSil
  3. Sanat bu işte ..bir an düşüdüm bunlar insan boynunda olacak ve gece karanlığında karşına çıkacak insan korkudan bayılır:)
    Ellerin dert görmesin canııs..C.A.Y

    YanıtlaSil
  4. Sanat bu işte ..bir an düşüdüm bunlar insan boynunda olacak ve gece karanlığında karşına çıkacak insan korkudan bayılır:)
    Ellerin dert görmesin canııs..C.A.Y

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler canlar canı :)

    YanıtlaSil
  6. Figencim gerçekten 45 gündemi kuruyor çok uzun bende sabredemem ama bir balerin denemeyi planlıyorum bu hamur yada polimerliyle.Arkadaşcım nerde kitre bebek? gözlerim yollarda kaldı? Mailden gönder bari resmini önce.

    YanıtlaSil
  7. neee? 45 gün mü demişim ben?
    e yuh bana...
    4-5 gün olacaktı o :)))
    hey Allahım...harbi saçmalamışım ha :)))
    aaa Esen ekledim ya? dur hemen göstereyim sana..senin bloğa bi koşu gidip linki veriyorum...

    YanıtlaSil
  8. wohooo...what an effort you have shared..& very nice tutorial....Very good sister..
    actually i am unable to reply at 10marifet,because of some log in problem..so i want to say thanks of that also...
    Love ~

    YanıtlaSil
  9. bayılıyorum şu güsel biblolarına figen abla,ellerin dert görmesin,emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  10. Is that really you did? Thank you very much dear the Creative Mind :))

    YanıtlaSil
  11. minikciğim teşekkür ederimmm :)))

    YanıtlaSil
  12. Aslında denemek istediğim çok şey var benim de ve sizin bu biblolarınıza da bittim, ben de deneyeyim, ellerinize sağlık
    askusvar

    YanıtlaSil
  13. sağolasın ablam....
    biliyorum sen çok daha güzelini yaparsın..
    başlamak, bitirmenin yarısıdır..hadi ablam :)))

    YanıtlaSil