5 Ocak 2011 Çarşamba

En sevdiğim bebeğim

Aslında yeni yapmadım bu güzel bebeği..
Bir kaç ay öncesinin çalışmasıydı...
Ama yüzünü bozup yeniden yaptım..
İşte yeni hali :)


10marifet sitemizde bir hediyeleşme etkinliğimiz var..
Bu güzel bebek, o sitemizdeki bir arkadaşımıza gitmek için hazırlanıyor şu anda....Taaa Konya'ya gidecek :)


Bu benim bebeklerimin de hep sigara gibi pis bir alışkanlığı var...Hiç yakıştıramıyorum hiiççç :)


Bir de benim kahvemi içmeye pek bi meraklılar :)
Benim kahve de, mübarek kova gibi bardaklarda :)
Bu arada, fonda, arkada gitar çalan, benim sevgili oğlum..Sanırım kıza serenat yapıyor ..Ama kızın umrunda değil, kitabına dalmış :)


Hepinize sevgiler :)
-
-

19 yorum:

  1. saçlarımızda yılın moda rengindeee.. :)
    bu bebeklerden bitanesi benim yavuklumdu sanırımmm.. :) iyidir inşallah kendisiii :))
    emeğine sağlık canımm..

    YanıtlaSil
  2. kıvırcık saçın sevimliliğini görüyon di mi ablam? :)

    YanıtlaSil
  3. Çok ama çok güzel ayak parmaklarına bayıldım ve de çenesine .Eline sağlık Figencim.Ben kaçırmışım hediye etkinliğini haberim olmadı.Ahhh bu kitreler beni çok meşgul ediyor.

    YanıtlaSil
  4. Figen Abla, canlanıp konuşmaya başlamalarından korkuyorum:) Gerçekten senin bebeklerinin birer kişiliği var sanki. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. esenim, fadişim çok teşekkürler çok :)
    cansınız siiiz :)

    YanıtlaSil
  6. ayy nihayet denk geldiii siten figenabla nasıl mutlu oldum seni görünceeee

    YanıtlaSil
  7. yaseminnnnnnn :)))
    gördüğm seniii sobeeee :))))
    hoşgeldinnnn :)

    YanıtlaSil
  8. Figen, hamarat hatun, döktürmüşsün gene:) Saçlar, kazak,pantolon, eller, ayakla, hele yüzünün ifadesi, söyleyecek söz bulamıyorum, haaarika:)

    YanıtlaSil
  9. banucuğum eğer sen de beğendiysen, ben bu işi öğrenmeye başlamışım demektir...
    10marifeteilk geldiğimde ne kadar başarısızdım amigurumide hatırlar mısın?
    valla beni siz zehirlediniz..sizin yüzünüzden böyle boş duramaz oldum..
    sebep olanlara kurban olurum bennn :)))
    kocaman öptüm seni :)

    YanıtlaSil
  10. ay şekerim bende sana mail atıyordum şimdi
    yayınlamayalım diye :) meğer çoktan yayına girmiş bile :) neyse ben fotosunu alıyorum hemen diper arkadaşlara mail atıyorum başka yayına giren olmasın :)

    YanıtlaSil
  11. burada kimse bulamaz kiiii :)))

    YanıtlaSil
  12. how smart student it is...great work friend...
    ~ Love

    YanıtlaSil
  13. CREATIVE MIND
    Thank you very much my dear friend :)

    YanıtlaSil
  14. valla çok beğendim,sanki konuşup birşeyler söyleyecekmiş gibi :) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  15. sağolasın minik arkadaşım :)

    YanıtlaSil
  16. Ne şirinler...Bunlarıda Merveme iterim bu gece dilenci oldum galiba:)
    C.A.Y.

    YanıtlaSil
  17. tamam söz...senin kızlarına kendi ellerimle birer bebek yapıp göndericem :)

    YanıtlaSil
  18. öncelikle Nilgünüm yayına girmiş ama ben ancak görebildim gülüm. yani süprizde bozulan birşey olmadı:)

    Figen ablam, nasıl mutlu oldum anlatamam. en sevdiğim bebek demişsin ve bana göndermişsin, nasıl güzel bir incelik bu. sağolasın. amigurumiye bayılıyorum ama bu kadar büyük bir bebeğim olmamıştı hiç. hemen gelse de hemen sevsem:) üztelik kahveyi çok severim, gelsin ona da ikram edeceğim :))

    sevgiler

    YanıtlaSil
  19. hilalim benim :))
    daha posta eline geçmemiş ona çok üzüldüm şimdi..geri dönerse ölürüm kahrımdan...
    içine yazadığım mektubu bile koymayı unutmuşum diye zaten yeterince üzüldüm...
    2011 yılı sana mutluluklar getirsin inşallah ablam :)

    YanıtlaSil