29 Ocak 2011 Cumartesi

Arkadaşımın yüncü dükkanından...

Her zaman alışveriş ettiğim yüncü dükkanında bir anda aklıma fotoğraf çekmek geldi...
Çünkü dükkanda birbirinden harika bir sürü el örgüsü ürünler vardı....
Şalın güzelliğine bakın....

Enfes bir bolero


Hiç bu kadar harika bir örnek görmüş müydünüz?
Karşıdan bakınca çok zormuş gibi görünüyor ama, aslında tığla yapılıyor..Tığ kafeslerin/direklerin üzerine zincirlerle dolgu yaparak örülüyor..


Ne güzel bir şal örneği...

Sakallı iplerden örülmüş şirin mi şirin bir kırlent....


Bu şal da harika...

 Çok şirin bebek yelekleri...


Oldukça bilinen bir şal modeli..Ama çok güzel örmüşler..


Atkı-bere takımı..


Şu örneği seviyorum...

Dükkanın sahibi olan arkadaşımın, oturduğu yerden ördüğü çok şık bir yelek modeli...


Yine çok şeker bir atkı-bere modeli..


Patiklerin şirinliğini görüyor musunuz?


Dükkanın ortasındaki sehpanın üzerindeki örtü bile harika :)


Veee bir öğrencimin kulağında gördüğüm küpe :)


Örgüden yapılmış, şahane bir çalışma..paylaşmak istedim :)


Hepinize kocamaaan sevgiler :)
-
-
-

29 yorum:

  1. hepside çok güzel Figenim nasıl gidiyor kitreler? Bizim okultatile girdi.Bende bir zeybek ve çiçekçi kız yapmaya çalışıyorum.Eldivenli küpeler ve birinci şalı çok beyendim.

    YanıtlaSil
  2. Ne iyi etmişsin çekmekle Figen abla.Şimdi sen daha önce hiç görmediğim ilk şalın nasıl yapıldığını yüncünden öğrenirsin desem, ayıp etmem değilmi?

    YanıtlaSil
  3. esenim, nazanım, çok teşekkürler...
    esenim tiyatro oyunumuzu sahneleme aşamasındayız şu an..o işi atlatınca çok boşzamanım olacak..sen ondan sonra gör beni :)
    nazanım tabii ki..ilk fırsatta gider sorarım...zaten hepsi kendi el ürünleri..o biliyordur...
    çok teşekkürler canlar..

    YanıtlaSil
  4. figen ablaaaaaa patikler benim olsun muuuu ?
    :))
    örgü güzelliğinde güzel bir seyir yaptırdın canım teşekkürlerrr...

    YanıtlaSil
  5. iki numaralı boleroyu çok beğendim.paylaşımın için tşkler figen ablacm..

    YanıtlaSil
  6. Yüncüde gerçekten hoş şeyler varmış. :)

    YanıtlaSil
  7. sağolun kızlar :)
    alın alın,dükkan sizin :)))

    YanıtlaSil
  8. Ay Figeeen, böyle yüncülere girdiğimde kendimi kaybediyorum ben, içim gidiyor, herşeyden alasım geliyooor, deliyim ben yaaa:))

    YanıtlaSil
  9. eveeett..insana zorla örme ilhamı veriyorlar :)))

    YanıtlaSil
  10. harika burası örgü cenneti canım kabul edersen ödülüm var

    YanıtlaSil
  11. hiii!!!!
    ben sana kurban olurum gönülüüümmmmm :)

    YanıtlaSil
  12. küpelere bayıldım.çok güzelmiş.bir de ilk resimdeki gri şal çok hoş.

    YanıtlaSil
  13. teşekkür ederim sevgili perimasalım..
    o küpyeyi yapabilmek mümkün aslında..yeter ki çok ince ip ve çok ince 5 şiş (çorap şişi) bulalım di mi?:)

    YanıtlaSil
  14. Olá, amigo!
    Passei para conhecer seu espaço.
    A loja do seu amigo é maravilhosa, peças muito lindas mesmo!...
    Estou encantada com a criatividade que vi no seu blog... aquele jarro feito de macarrão é simplesmente um show...
    Boa semana!
    Beijinhos.
    Brasil•♥•.¸
    •♥•..•♥•.¸

    YanıtlaSil
  15. Obrigado meu querido amigo
    peru amor:)

    YanıtlaSil
  16. hepsi çok güzel, özellikle o yarım halde dilim dilim olan örgü çok hoşuma gitti Figen abla.yaparım desem yapamam ama çok güzel bir örmek şöyle geniş kollu salaş bir hırka hayal ettim. kol evleri ve kenarları haraşo,hatta bordo, hatta tüysüz bir yün. Off ne cok hayal kurdun dükkan bizim mahallede git başımdan diyeceksin dee napim yaa:))

    YanıtlaSil
  17. sevgili figen abla ödülü bloğun da yayınlayıp 10 blog arkadaşını seçmen gerekiyor sevgiler

    YanıtlaSil
  18. ben şimdi oraya gitsem, içeride huşuu içinde gezerken gözden kaybolsam, sonra beni yünlerin arasında mutlu mesut uyurken bulsalar çocuk gibi kimse şaşırmaz. Yünleri örmekten daha çok seviyorum, deliriyorum. Pek güzel geldi ablacım saol:)bu arada da oyun için boll bol şanslar..

    YanıtlaSil
  19. evet ama benim beş şiş deneyimim bir çift bebek patiğinden ibaret:)bu kdr ince çalışabileceğimi sanmıyorum belki zamanla...

    YanıtlaSil
  20. ben uzun zamandır şiir yazmıyorum figen ablacım.oysa ne çok severdim...malesef şimdilik okumakla yetiniyorum.yazıyor olsam bile o kdr acemice,o kdr amatörce olur ki bir kitaba girmeyi hakedeceklerini hiç sanmam.siz yayımlayın inşallah kitabınızı ben de okuma mutluluğunu yakalayayım.Elimden bu gelir ancak:)Teklifin için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  21. ben var ya, hepinizi birden yirim yirim :)))

    YanıtlaSil
  22. sevgili figen benim bloğum daki resmi bloğunda yayınlayıp sende bu ödülü beğendiğin 10 arkadaşını seçip bloğunda isimlerini istersen linklerini vererek yayınlayıp onlara haber veriyorsun benim bloğumdaki gibi sevgiler canım

    YanıtlaSil
  23. ben de geldim, beni de yi, beni de yi:)))))

    figen ablam ne güzel örgü örnekleri, onbeş sene sonra ben de yaparım inşallah:))) otobüs arkadaşlarım var benim sitede, her sabah karşılaştığım bir ablam var, sağolsun bana iki takım bere atkı ördü, düşün artık, atkımı komşularım örüyor o derece kendimden geçmiş bir durumdayım:((( ama artık bloguma daha sık giriyorum aranıza katılmaya başlıyorum bu da birşey di mi? siz yapın ben seyredeyim o da yeter:))))

    canım ablam, ankaraya yolun düşmez mi senin hiç? düşse ya...

    öptüm seni şimdilik, haftaya görüşürüz:)))))

    YanıtlaSil
  24. Merhaba :)

    Gönül sana ödülü vermiş ama bende vermek istiyorum. :)

    http://hobivakti.blogspot.com/2011/01/odulum.html

    Yapman gerekenler,

    Ödülü bloğunda yayınlamak ve kimden aldığını yazmak

    10 kişiyi ödüllendirmek ve blog adlarını yazmak

    Ve ödüllendirdiğin blokları ödülden haberdar etmek. :)

    Kolay gelsin. :)

    YanıtlaSil
  25. YÜNCÜYE GİRİNCE ÖRÜLENLERE BAKMADAN ÇIKAMAYANLARDANIM BEN DE :)

    YanıtlaSil
  26. such a lovely gloves set...really unique to see gloves in ears...haha...smart...

    YanıtlaSil
  27. durun, bana ödül vermeyi biraz erteleyin canlar..
    acil durumum var, blogla ilgilenemeyeceğim kısa bir süre..
    biliyorsunuz tiyatro oyunu sahneliyorum..
    iki oyunumuz birden çıkacak bu ay..beni biraz idare edin...sahnelenme işleri bitince geri gelicem..

    Işıl'ımmm hoşgeldin güzel kuzucuğum beniiimmm :)

    can kızlar hepinize kocaman teşekkürler :))

    thank you dear CREATIVE MIND :))

    hepinizi birden yirim yirim :)))

    şu iki oyunu sahneye koyayım, hemen dönücem aranıza :)))

    YanıtlaSil
  28. ilk şalın tarifini ben de istiyorum figen ablaa,hepsi çok güzel,hele eldiven küpeler...

    banu ablam ben de senin gibiyim,bir ara yüncü dükkanını eve taşımıştım neredeyse :)

    YanıtlaSil
  29. hepimiz birbirimizi böyle elişi delisi ettik, birbirimizden görüp öğrendik..birbirimizin kanına girdik :)))))
    yerim ben her biriciğiniziii :))

    YanıtlaSil