12 Ocak 2011 Çarşamba

Sarışın kıvırcık saçlı amigurumi kız bebek

Sarı, kıvır kıvır saçlı bir kız bebek örelim mi?
Bakın ben ayakları böyle yapıyorum..Önce teker teker 10 parmağı örüyorum minik minik..Sonra bunları yanyana ekleyip, tığla döne döne ayak kısmına geçiyorum...


Elleri de aynı şekilde yapıyorum...


Bu da kafamız...
Aman Allahım bu saçlara ne kadar çok ip gidiyormuş...Bir çile sarı yün nerdeyse bitti..
Bir daha bu şekilde kıvırcık saç yapmayı hiiiç düşünmüyorum :))


Gövdemizi de devam edelim, sonra kolları ve bacakları takalım...
Haaa ! Unutmadan söyleyeyim..Ben artık bu bebeklerin gövdelerinin içine tel koyuyorum..Böylece hareket de edebiliyorlar...


Vaaay, ne sevimli oldu bu :)


Sahip olanlar kıymet bilmez ama kıvırcık saç aslında ne harikadır :)


Ooooo!..Kızımız benim tiyatrodaki rolümü almış çalışıyor..Acaba rolümü elimden mi alacak? :))


Güzel olmadı yüzü..ama bir sevimliği var di mi?
Yoksa kuzguna yavrusu şahin mi görünüyor? :))


Eveeett..İşte bu iki kıvırcık saçlı bebek de benim eserim....


Yanyana da ne şeker görünüyorlar :))
Hepinize sevgiler :)

-
-
-

26 yorum:

  1. o parmakları nasılllll tek tek uğraştınız,o saçlara aman allahım maşallah demekten başka kelimem yok:)emeğinize sağlık ben hep yüz çalışmasını merak etmişimdir bir iki denemem de yüzleri hep mahvettim bir dahakine zahmet olmazsa yüz çalışmasını ön planda tutarmısınız,teşekkür ederim şimdiden:)bebeğiizle keyifli sohbetler dilerim:)

    YanıtlaSil
  2. elbette..
    bir sonraki bebişimin yüzünü özellikle aşama aşama fotoğraflayayım..
    teşekkürler ablam :)

    YanıtlaSil
  3. Eveeet ben de yüzü nasıl yaptığınızı merak ediyorum, benim de bir kaç denemem oldu ama bir şeye benzemedi. İkisi ne kadar güzel ve renkliler, insanın gözü ve de gönlü açılıyor. Çok çok çok beğendim. Ellerinize sağlık
    askusvar

    YanıtlaSil
  4. hay allahım yaa valla banada çok şirin gözüküyorlarr,seviyorum seni ve enerjini canımmm..
    sevgiyle kallll... ;)

    YanıtlaSil
  5. çok sevinirim ablam eylülüm daha çok sevinir korkuluk gibi bebeklerden bıkmıştır:))

    YanıtlaSil
  6. eylülcüğe ben öreyim mi bir tane sevgili waterlily?
    nerede yaşıyorsunuz?

    bu arada hepinize kocaman teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. Allah senin iyiligini versin emi Figen ablam:)) Detayciyim dedin, ayrintiya takarim dedin, bebeklerimi bekleyin dedin. Sonunda yaptin yapacagini.

    Parmaklarina kadar yapmis Allahim:))

    Yapma bebekte hava olurmu diyenleri senin bloga yönlendirecegim, görsünler bakalim ablamin bebeklerinin havalarini:))

    Kol kolada girerlermisssssss:))

    Cok tatli olmuslar yaaaaaaaa.

    Hem sari, hem kivircik, hem havali ayni ben pehhh:))


    Ayrida olmuyorlar anacigim, hepsinin esi olacak. Masanin üzerinde ki pozuna bayildim. Isimlerini ne koydun?

    Süper olmuslar süperrrrrrrrrr.

    Emegine saglik ablam can.

    Sevgimle.

    YanıtlaSil
  8. hepsi Ayşe olsun bunların :))
    evet bitanem iflah olmaz bir ayrıntı manyağıyım..erkek bebek yapmıyorum, çünkü erkekler gıcık..onların bebeğini bile örmeye değmez :))
    dur şimdi hızımı kesme yeni bi tane örüyorum :))))
    kocamaaan teşekkürlerablam :)

    YanıtlaSil
  9. Hay çok yaşa emi Figen ben en çok yüzlerini beyeniyorum senin bebeklerinin harikalar.Kitre bebekleri gördünmü dün koydum.Şu çene ve burunu nasıl örüp birleştiriyorsun bende merakla bekliyorum.Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. hemen geldim Esencimmmmm :)))

    YanıtlaSil
  11. 10marifet sayesinde tanıdım sizi çalışmalarınız çok şeker ellerinize sağlık merakla izleyeceğim

    YanıtlaSil
  12. Figenim yaaa, nasıl öyle bicik bicik uğraştın parmaklarla bile, ama sonuç harika, çok şeker, ben çok sevdim bu kızlarıııı:))

    YanıtlaSil
  13. gönülüm, banucuğum teşekkürler ediyorum :)))
    ay ne biliyim Banucum..valla ben de memnun değilim bu detay manyaklığımdan ama elimde değil işte :)

    YanıtlaSil
  14. çok sevdim ben bu kızları,çok güsel olmuşlar,ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  15. o senin güzel bakışındandır ablam...teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  16. vay be ablacım harikasın sen!ya ne kadar güzel örmüşsün,sabırla,helal olsun sana..çok ama çok beğendim..ben hala ayıcık,kedicik örüyorum.insan figürlerine terfi edemedim:)el ve ayak ayrıntıları için de ayrıca teşekkürler..
    filizinevi

    YanıtlaSil
  17. ben de hiç hayvan yapmadım bugüne kadar..çünkü ben de onu beceremiyorum :)
    sağolasın Filiziiimm :)

    YanıtlaSil
  18. Figen ablam kabul edersen ben de seni mimledim:)
    http://waterlily-sihirlieller.blogspot.com/2011/01/mim.html

    YanıtlaSil
  19. ay bu mimlemeyi biri bana da öğretsin çabuk :)
    ben de seni, mimleyeyim :))

    YanıtlaSil
  20. :)))beni mimleyen arkadaşın mim sorularını cevapladım, tanışmak için bir yol işte herhalde:)ben de sizleri çok sıcak bulduğum için tanımak istedim öyle işte:)bendeki sorular ablam kopya vereyim:))

    YanıtlaSil
  21. bloğunuzla tesadüfen karşılaştım. Ama hepsini inceledim okudum
    oyuncaklardaki yüz çalışmalarınız çok değişik
    geri dönüşümlere bayıldım .Çok detay düşünülmüş
    Ellerinize sağlık hepsi harika

    YanıtlaSil
  22. treşekkürler sevgili waterlily :)
    teşekkürler sevgili hayat atolyem :)

    madem blog komşusu olduk, derhal şimdi sizlere iade-i ziyarete geliyorum...

    öpüldünüz :)

    YanıtlaSil
  23. içine tel koymak çok iyi fikir.denemek lazım.böylece hep aynı pozu veren bebeklerden de kurtulmuş oluruz.bu arada sarışının ayağındaki converseler de yakıyor yani:)güzel bir ayrıntı...

    YanıtlaSil
  24. perimasalim ben el parmaklarına kadar tel koydum...
    bir sonraki bebekte göstereceğim...
    aayy nerden bulaştırdınız beni şu bebeklere, vazgeçemiyorum :)))
    seni sevgiyle öpüyorum ablam :)

    YanıtlaSil
  25. tek kelimeyle olaganustu blogunuzu marifetlerinizi arkadaslarima bahsettim bu kadar saheser bebek bravo size bu arada blogumun izleyicisi olmussunuz cok sevindim blogda paylasim cok onemli benim icin sizin de bez konusundaki icten mailiniz icin cok tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  26. ben teşekkür ederima ablam :)

    YanıtlaSil