5 Kasım 2010 Cuma

seramik bişey..ama nedir demeyin, hiç bir fikrim yok :)

Kova desem kova değil..
Vazo değil...
Kâse değil.
Ay ne biliyim işte böyle bişey yapıvermişim :))))))
İki tane de kulp var yan raflarında...Ne işe yarayacak bir bilsem :))))))


Hiç bişey yapasım yokken öylesine baştan savdım işte :)


Pişmiş haline bir bakalım şimdi :)


Şahtı şahbaz oldu :)))))


Bu da tamamen bitmiş hali...


Demek ki neymiş?
İsteksiz yapılan hiç bi iş güzel olmazmış :))))


Yüzüme vurmayın...Zaten ben de beğenmedim :)))


Niye de eklediysem :)))

 Seni çirkin şey seniiii :)



11 yorum:

  1. saksı olarak kullanılabilir, elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Emek verilen her şey güzeldir bir de yerini buldu mu daha da güzelleşir mesela içine çiçek koyabilirsin arkadaşım.
    Emeğine sağlık ......

    YanıtlaSil
  3. Hadi canım hiçte çirkin değil,bence vazo olarak kullanabilirsin düşünsene içinde papatyalarla bence güzel.Eline sağlık Figencim.

    YanıtlaSil
  4. elifim,
    yıldızım,
    esenim, çook kocaman teşekkürler ediyorum beğenen can yüreklerinize...

    YanıtlaSil
  5. valla ben çok beğendim,içine çok güsel çiçekler yerleştşrşlşr bunun,süper olur,ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. Figen nerelerdesin ayol özledim seni.Blogun olduğunu da bilmiyordum.Tesadüfen gördüm.Eline sağlık,söylediğn gibi değil anacım ben 3,5dan 4verdim gitti.(değerlendirme 5 üzerinden ben ilkokul öğretmeniyim ya)

    YanıtlaSil
  7. nalanım geldim geldim...10marifetteyim :)))
    not için teşekkür ediyorum sevgili öğretmenim :)))

    YanıtlaSil
  8. Bence güzel olmuş, elinizin değdiği her şey gibi

    YanıtlaSil
  9. askusvarcım ben seni yirim yirim :)

    YanıtlaSil
  10. askuvar ben senin bloğuna neden ulaşamıyorum ablam?

    YanıtlaSil