8 Kasım 2010 Pazartesi

İmdaaatt!!! Yine maket ev :))))

Her ne kadar maket evden gına gelmiş olsa da, bu straforları görünce tutamıyorum ki kendimi......


Ateşte kızdırılmış bıçakla o kadar güzel kesiliyor ki....resmen keyif alıyorum yaw :)


Parçaları kestim...Beyaz tutkalla duvarları birleştirdim...Ateşte kızdırılmış bıçakla duvarlara taş deseni, kütük evin kütükleri desenlerini çizdim....


Bu duvarları tuttururken, tutkal kuruyana kadar köşeleri toplu iğnelerle tutturduğumu daha önce söylemişmiydim?


Onca desen çizdik..Bunların aralarını sulandırılmış siyah ayakkabı boyasıyla doldurmak lazım ki, daha sonra buralar gölge olarak görünsün.....


Evet..Bu renk, sulandırılmış siyah ayakkabı boyası....


 Pencere/kapı çerçeveleri de strafordan...Dediğim gibi kızgın bıçakla straforu her şekilde oyabiliyor-çizebiliyor-incecik dilim dilim doğrayabiliyorsunuz bile...



Haaaa..İşte en zevkli kısmı....
Guvaj boya ve beyaz tutkalı kafama göre karıştırıp evin dışını boyadım....Bu boya kuruduktan sonra straforun üzerinde muhteşem görünüyor..Uzaktan bakanlar plastik zannediyorlar.....
Bakın bu ev de bittiğinde sanki plastikten yapılmış gibi görünecek....


Çatı-baca-merdivenler-trabzanlar-kapılar, kısacası herşey strafordan...Başka hiç bir madde kullanmadım....
Evin oturduğu zemin de strafordan....


Evin oturduğu zemini de aynı yöntemle boyadım....Beyaz tutkal ve guvaj boya karışımıyla.....
Bakın artık plastik gibi görünüyor di mi?...
Ay ben aklımı seviyim :)))



Bu yandaki ufak yer de şakacıktan dışardaki wc olsun....
Koca evin içine bi tuvaleti sığdıramamışlar güya :))))))))))))


Bitti...Şimdi iyice kurusun..Sertleşsin....Sağlamlaşsın.....


Bu evi öyle severek yaptım ki.....

 Sevgiyle kalın :)



-
-
-
-
-
-

13 yorum:

  1. yorumlarınıza da evinize de bayıldım :))
    elinize sağlık..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Severek yaptığınız belli. Ellerinize sağlık. Neşeniz daim olsun. Bu istek ve sevgi hiç bitmesin:))

    YanıtlaSil
  3. Figeeen, gene şipşirin bir ev yapmışsın, çok güzeeeeel :) Allah sana böyle bir ev versin diliyorum canım benim... 40 tane olunca gerçeği de olur belki ha :))

    YanıtlaSil
  4. banucuk 40 tane yapmaya bünyem dayanmaz..artık maket evden kusmak üzereyim :)))

    YanıtlaSil
  5. Ben küçükken kıraca giderdik taştan aynen bu evlerE benzeriydi :)ama bunlar daHA renki daha düzenli daha güzel elbet
    Eline sağlık Can...C.A. Y

    YanıtlaSil
  6. oğlum soruyor anne bu kadar straforu ne yapacaksın diye ??? :( hiç sorma oğlum figen abla yüzünden diyorum :)))
    eline-fikrine sağlık muhteşem olmuş gene ;)
    sevgilerrr....

    YanıtlaSil
  7. Saat 00:58 ve ben bloğunuzdan hala çıkamadım:))her şey o kadar güzelki ..nerdeyse gecenin bir vakti strafordan ev yapasım geldi:D
    eline yüreğine sağlık..Sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
  8. Ben ilk defa rastladım evlerine, gerçekten harikalar, bende de blok blok strafor var deneyeceğim galiba, çok imrendirdin :))

    YanıtlaSil
  9. eyvah eyvah, zevkini alınca vazgeçemeyeceksiniz kızlar bence hiç bulaşmayın :))))

    YanıtlaSil