25 Kasım 2010 Perşembe

Mutlu yıllar :)

2011'e girmeye ne kaldı ki.....Eeee günün anlam ve önemine de uymak lazım di mi? :)))))


Bu bir noel baba olsun....Elimde herhangi bir ölçü,ilmek sayısı filan yok...Körlemesine başlıyorum....


 Şimdilik Noel baba'dan çok Karadeniz'li Temel'e benziyor :))))



Uyyy...Tam Temel oldu ha :)))


Valla bundan bir tane daha örmeli..Üzerine balıkçıların giydiği sarı bir yağmurluk yapmalı...Ve adını da Karadeniz'li  Temel Reis koymalı  :)))


Neyse, ben Karadeniz'li Temel'e benzemiş olan Noel baba'mla cebelleşemeye devam ediyorum :)))


Benim bildiğim Noel baba göbekli filan olurdu ama bu Noel baba şakacıktan Türk usulü..Dar gelirli, bakımsız,çelimsiz bişeymiş :))))))


Bayaa da bi mutsuz görünüyor....Emekli memur gibi oldu sanki...


Ay ne yapayım...Bu da Figen abla usulü Noel babaymış işte :))))))



Amaniiinnn, ne hüzünlü bir bakış...Hükümetin görmezden geldiği memur emeklisinin , beklediği maaş zammını alamamış ruh hali içindeki bakışı :))))


Evet..İtiraf ediyorum....Resimde, el yapımı bebeklerde, seramik heykelciklerde filan, ben mutlu bakışlar yapamıyorum......
Bunlar birşey değil...Siz bir de şiirlerimi görün...Vallahi kapkara, buram buram depresyon kokuyor şiirlerim bile :))))
Oysa kendim öyle karamsar bir insan değilimdir ama... :))))
Hepinize iyi seneler :)
-
-
-

4 yorum:

  1. Wowwww harika bir noel bu,benim Noel babam gibi zayif olsun bence yakışıklı bir noel bu,çok beyendim eline sağlık.Hem belki yorgundur hediyeleri taşımaktan.O yüzden hüzünlüdür.

    YanıtlaSil
  2. ...Hükümetin görmezden geldiği memur emeklisinin , beklediği maaş zammını alamamış ruh hali içindeki bakışı :))))
    benim Noel baba Türkiye'de emekli memurmuş :)))

    YanıtlaSil
  3. Güzel ve gerçekçi olmuş..Bizim ülkemize gelecek Noel baba ancak bu kadar ciddi olur..Ellerinize sağlık,bu ifadeyi vermek o kadar zorki...Bu arada sizi Onmarifetten takip ediyordum, bloğunuzu bulunca çok sevindim...Severek takip edeceğim yaptıklarınızı...Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. nazancığım çok teşekkürler ediyorum...
    Eeee biz Türkler birbirimizi anlarız :))))
    Türk usulü Noel baba yapmak gerekse tonton,kırmızı yanaklı şişman yapmak gelmezdi içimizden :)))))
    sağol canım benim :)

    YanıtlaSil