20 Kasım 2010 Cumartesi

Anne eli değmiş şaheserler...Anneme sevgiyle :)

Anne elinden yuvarlak dantel masa örtüsü...


Bu şahane bir masa örtüsü...Yuvarlak...ve kocaman....
Annemin eseri....
bana da öğretmek için o kadar çok uğraştı ki...ama çok zor geldi...bir türlü öğrenemedim ve beceremedim...


müthiş emek var bunda...bunları 5 şişle örüyor...

bir de, o kadar büyük ki, bunu örerken, bitmesine doğru artık kucağına sığmıyordu...





 
 
bir kez daha dikkatinizi çekerim...tığ değil, 5 şişle örülüyor...


 
yuvarlak bir masa bulamadım ki, üzerine serip de göstereyim :))))))



 
 
bu çok güzel yaa...adeta köpük köpük görünüyor...


 
 
ellerine sağlık annecim :)
 
Anne elinden dantel kırlent...
 
annemin şaheserlerinden ne bulursam paylaşayım dedim :)))

bu el yapımı, el örgüsü bir kırlent...bunun neresi güzel biliyor musunuz?


 
 
resimde belli oluyor mu bilmiyorum ama, bu kırlenti ördükten sonra annem; örneğin dış hatlarının üzerinden ayrıca ilmekler alarak bir sıra daha geçti....

sonra bir sıra daha...
örnek iyice kabardı ve ön plana çıktı...


 
annem aslında hep bizlere örer bunları...

Bizler almak istemezsek, kendisi kullanır...ama evine öyle bir yakıştırır ki, bu sefer kıymete biner..bizler görüp isteriz, bu kez de annem vermez :)))))))


 
 
annelerimizin elinin değdiği herşey güzel oluyor di mi?

acaba çocuklarımız da bizler için öyle diyecek mi ileride? :))))
 
 
Anne elinden dantel kare masa örtüsü...
 
Annemin şaheserlerini paylaşmaya devam ediyorum....



 
 
 
fotoğrafta bir kısmı görünen, annem :)))

bakın arkadaşlar bu da 5 şişle örüldü....


 
 
bana o kadar zor geldi ki...annemin tüm uğraşılarına rağmen bunu örmeyi öğrenemedim....o örerken bile hayretle izledim...ah bu iş beni çook aşar :(
 
 
 
bir de yere serip öyle bakalım mı modeline?



 
 
eğer nasıl örüldüğünü merak ederseniz, hiç bana sormayın..bunun ustası annem..ona sorun :)


 
5 şişle yuvarlak olarak başlayıp da sonunda nasıl kare oluyor onu da hiç anlayabilmiş değilim...



 
 
 
o güzel ellerine sağlık annecim....  :)))))

6 yorum:

  1. Annen tam bir dantel ustası.Bende dantel örerim ama 5 şişle hiç denemedim muhteşem güzel.Çok şanslısın kimbilir anneciğin neler örüyordur sana..))

    YanıtlaSil
  2. eeee anne bu :))))
    çok teşekkürler esenim :)))

    YanıtlaSil
  3. HArika anneciğin el emekleri figen ablacığım.. öpülesi eller...

    YanıtlaSil
  4. fiammacık çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba arkadaş, ben gelip sevgi, saygılarımla, tebrikler, her zaman çok güzel şeyler var.
    http://agulhaetricot.blogspot.com
    http://agulhaetricot.com
    http://titacarre.elo7.com.br

    YanıtlaSil
  6. Roberta gostaria de agradecer a minha querida:)

    YanıtlaSil