25 Kasım 2010 Perşembe

Dondurma çubuğu değerlendirme..

Dondurma çubuğu gibi şöyle çubuklar var ya?
Bunlarla oynamaya bayılıyorum......


Bunlarla beş dakika oynamak bile insanın aklına çok yaratıcı fikirler getiriyor..İnanmazsanız deneyin :)


Şööööyle kutu gibi birşey olabilir...


Ama bol delikli bir kutu oldu...Ne amaçla kullanabilirim bunu?


Haaaa! Tamam...Ne amaçla kullanacağımı buldum :)))))


Servis çatal-kaşık-kepçe-maşa-bıçak vb. koyayım içine...


Böyle elimin altında dursunlar mutfakta....


İyi oldu yaa...Böyle kullanırım ben bunu....
Aaaa bir kaç çubuk artmış....Onları da şöyle bir çerçeve yapayım mmı acaba?


İçine de yakışıklı oğlumun resmini koyayım.....


Ne güzel oldu....Oğluşum hep bana bu çerçevenin içinden, böyle tatlı tatlı baksın :)))


Geri kalan çubuklarla da rüzgar çanı yapmıştım..










-
-

10 yorum:

  1. Figeeen, bu çubukları nerden buldun, dondurma çubuğu değil bunlar ama insanı aşka getiren çubuklar, kutu çok güzel olmuş... Çerçeve de öyle, köşelerine bişiler yapıştır süs olarak, acık kokoş olsun :) Rüzgar çanını çok merak ediyorum, çabuk kurusun. Sen harikasın var yaaaa ....

    YanıtlaSil
  2. seviyorum seni figen abla :) her daim takipçilerindenim.. enerjine,yaşam sevincine,mütevaziliğine,pozitif yaşam bakışına hayranım.. bide derler ya internete sanal diye ,inanmıyorum ben.. sanal dedikleri aslında hayatın yansıması PC ekranlarına... oyununa gelmek istiyorum inşallah,belli mi olur belki süpriz yaparım sana :)
    heeeeee bu arada sahildeki resim yapan adamın azmine,kararlılığına bayıldımmmmmm :)))

    YanıtlaSil
  3. banucum bunları kızkardeşim getirdi..yeğenimin okul ödevinde kullanmışlar...sonra ödevi bozmuşlar,çubukları toplayıp bana getirmişler...
    eee biliyorlar çöpçü ruhlu olduğumu :))))
    sen çok sağol canısı :)))

    YanıtlaSil
  4. DaRmAn'cığım valla gel kıs :)))
    ay ne kaynatırız senle...
    bunu söz olarak kabul edeyim mi ablam? :)

    YanıtlaSil
  5. ömrüm varsa sözzzzz :))))

    YanıtlaSil
  6. ah..inşallah be gülüm..inşallah :)))

    YanıtlaSil
  7. Figen çok güzel bir kutu olmuş ,çok yaratıcısın arkadaşım ama ben bebeğini bekliyorum merakla kimbilir ne güzel olacak..))

    YanıtlaSil
  8. aYYY FİGEN ABLACIĞIM ÇOK GÜZEL OLMUŞ ÖZELLİKLE çatal kaşıklık. o köşelere ne koydun ve nasıl koydun öyle bir tek onu anlayamadım:))) ve bu çubuklar dondurma çubuklarına benzemiyor 1 ytl cilerde 20 lik paketler halinde satılıyor ama onlar çok ince ancak 10 paketle bir arpa boyu yol katedilir:)

    YanıtlaSil
  9. köşeler de aynı canısı...aynı çubuklardaN bu kez dik olarak yapıştırdım...
    aslında malzemelri bol bol bulabilsek yaratıcılığımız azalacak diye düşünüyorum....herşey bu kadar kıt olunca biz daha güzel şeyler uyduruyoruz :))))
    teşekkürler fiammacık :)

    YanıtlaSil