18 Aralık 2011 Pazar

Şöyle tadımlık bi paylaşım :)

Önce hafiften bir çıtlatayım..
Bir süre sonra bu konserin aslı geliyor canlar..
Şu anda bilgisayar başından kalkıp, provaya yetişmem gerekiyor..
Haa, yok korkmayın, ben şarkı söylemeyeceğim :)
Hemen ne korkuyorsunuz yahu, vallahi sadece sunuculuk yapıcam :))))
Ben kiiim, şarkı söylemek kim? Ay siz beni güldürdünüz, Allah da sizi güldürsün :))))

Ahan da bunlar bizimkilerin prova görüntüleri..Provalarda bu kadar harikalar, asıl konseri siz düşünün yani...
Bu arada, videoyu izlerken, prova yaptığımız salonun yağmurda nasıl çatısı akıyor onu da göreceksiniz.Ne şartlar altında çalışıyoruz görüyorsunuz.Aaaah şu sanat aşkı ah :)


İkinci vidoenun en sonundaki solist delikanlı henüz 17 yaşında.Ama o ne ses yahu.Maşallah sana  maşallah.. :)



 
Kocamaaan sevgiler olsun her biriciğinize :)




                                                                               ----
----
----

5 yorum:

  1. muhteşemsiniz.o sesler ne kadar güzel.mest oldum dinlerken ,gıpta ettim.hem de benim en sevdiğim şarkıları söylüyorsunuz.bravo size.hepinizi tebrik ediyorum.kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. bak müzik zevkimiz de aynıymış cankız
    tevekkeli bu kadar seviyorum ben seni ya :))

    YanıtlaSil
  3. çok güzel figencim tebrikler severek dinledim :)

    YanıtlaSil
  4. Şirin seslimm sana hepsi yakışır cidden:)
    C.A.Y

    YanıtlaSil