24 Aralık 2011 Cumartesi

Annemin şaheserlerinden

Hakikatten annem çok becerikli, çok yaratıcı ve çok çalışkan..
Zor işleri çok seviyor, ve hakkından da geliyor..
Şu paspasın güzelliğine bakar mısınız?
Parçaları yine tek tek ördü ve dikmeye başladı...


Parçaları birleştirme aşaması ne güzel ya..Sanki bir bulmacanın parçalarını birleştirir gibi..


Karar verdim, paspasta beyaz renk illa olmalı..Şu güzelliğe bakar mısınız, sanki post gibi..


Nefis oldu nefis..


Aslan annem..Koçum annem..Maşallah sana valla.


Galiba en harikası bu oldu di mi?






Annemden hepinize selam ve sevgiler :)
-
-
-
-

16 yorum:

  1. benden de kocaman bir maşallah...ellerine sağlık teyzecim,öpüyorum o ellerden.
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. bence de enfes olmuş... sevgili annenizin maharetli ellerine sağlık...
    sevgilerimle Figen ablam.

    YanıtlaSil
  3. ben en çok buna bayıldım canlar..
    gerçi her ördüğüne aynı şeyi diyorum ama :))))
    çok teşekkürler ediyorum annemin adına..
    sağolun canlar:)

    YanıtlaSil
  4. harika olmuş valla diğerleri gibi çok güzel ama siyahın farklı bir asaleti var ya oyüzden bunun albenisi daha çok bendende anneye kocaman sevgiler elleri dert görmesin maşallah ..

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten emek sarfedilerek ortaya çıkan bir paspas olmuş. Annenizin ellerine, emeğine sağlık hürmetle ellerinde öpüyorum:))

    YanıtlaSil
  6. Harika olmuş yine, renkler çok uyumlu.
    Ortadaki kare parçalardan harika yastık da olur sanki..
    Selamlar..

    YanıtlaSil
  7. Annenizin ellerine sağlık çok beğendim, renk seçimi de çok güzel:)

    YanıtlaSil
  8. bayıldım çok hoş olmuş kenarları düz olsa daha modern bir havası olurdu nacizhane fikrim budur ellerinden öperim annenin selamlar sevgiler :)

    YanıtlaSil
  9. valla şahane olmuş!anneciğinin maharetli ellerinden bi kez daha öper selam ederim.çok beğendim ki sakallı ipi çok sevmeme rağmen.bravo ona.seni de kocaman öpüyorum..

    YanıtlaSil
  10. anneciğinin pamuk ve becerikli ellerinden öperim.muhteşem olmuş paspas valla basmaya kıyamam.

    YanıtlaSil
  11. Figen ablacığım
    Annenizin ellerine sağlık.Renkler çok hoş.Sizde çok yaratıcısınız.EEEE ÜZÜM ÜZÜME BAKA BAKA KARARIR.DEĞİL Mİ?

    YanıtlaSil
  12. off ki offf bu paspasın renkleri de çok hoş olmuş, annende senin gibi süper Figenablacım.

    YanıtlaSil
  13. Vallahi gittikçe zorlaştırıyor işi anneciğin, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  14. Bende o güzel elleri öpüyorum canım.

    YanıtlaSil
  15. Figen ablacım artık bunlar paspas kıvamından çıkıp halı kıvamına geldiler bence. Her gelen bir öncekinden detaylı, büyük. Çok güzel olmuş gerçekten. Annenizin de ellerinden öperim :)

    YanıtlaSil
  16. annem bu şahane yorumlarınızı okuyunca o kadar mutlu oluyor ki canlar...
    annem adına her biriciğinize ayrı ayrı teşekkürler ediyorum, o güzel yüreklerinizden öpüyorum...
    şahane yıllar hepinizee :)

    YanıtlaSil