20 Aralık 2011 Salı

Çok canımız çekti, biz de şarkı söyleyeceğiz :)

Sanat müziği koromuz ne güzel şarkılar söylüyor..
Bayılıyorum, imreniyorum, kıskanıyorum..Ama benim tiksinç bir sesim varmış, öyle diyorlar :))
Koroda bile şarkı söylemek için değil, sadece sunum yapmak için varım, bana şarkı söylemek yasak.
Yahu konuşurken, şiir okurken bu kadar güzel olan bir ses, şarkı söylemeye gelince neden bir facia oluyor hiç anlamıyorum :))
Biz tiyatrocular da kendi mini koromuzu yaptık, ve hatta kendi şarkımızı yazıp besteledik.Daha doğrusu, şarkımızı sevgili Cihan öğretmenimiz hazırladı..
Mini koromuzu yöneten, çok sevdiğimiz Cihan abimiz..Kendisi aynı zamanda da oyunumuzun kötü adamı rolünde..
Oyun konusunda fazla bilgi vermeyeyim, izleyince zaten görürsünüz...
Ay oh be, şarkı söylemek ne güzelmiş..Hele hele etrafımda bu kadar tatlı, güzel, eğitimli ses varken...Hem arada kaynayıverdim, hem de sonunda ben de şarkı söyledim, başım göğe erdi... :)))
Bu bizim tiyatromuzun şarkısı oldu artık.Her oyunumuzun başında çıkıp bunu söyleyeceğiz.


Kocaman sevgiler bizlerden sizlere :))

-
-
-
-
-
-

11 yorum:

  1. görüntü harika, ama sesleri bilmiyorum. niye diyeceksin benim bilgisayarın sesi yok be canım. görüntüye bakıp kendimi avutuyorum ama çok minik ve sevimli şirinmi şirin bir koro olmuş gördüğüm kadarıyla. Haa bu arada figenciğim, nedense benim bilgisayar sadece senin sesini duyurdu bana şarkı söylerken, hayretler içinde kaldım ses sistemi olmadan neden senin geldi acaba diyaframı fazlamı açtın ne sessiz bilgisayardan bile gümbür gümbür çıkıyor. haaaa ben kimmiyim tabiiki GÜLŞEEEN

    YanıtlaSil
  2. cankuşum bak işte diyafram sesi dediğim bu..görüyon ciyak ciyak :)))))))))))
    o kadar kişinin içinde bile duyuluyor..
    çok öpüyorum seni güzel gülşenim :)
    öteki videoları da ekleyeceğim...

    YanıtlaSil
  3. ne güzel hiç durmuyorsunuz maşallah, yeni yılda da bol tiyatrolu sanatlı sağlıklı günler dilerim size ve tüm çevrenize:)

    YanıtlaSil
  4. harikasınız inadına tiyatro inadına heyyyyy.kocaman alkışlarım buralardan oralara gitsin alkışlar.

    YanıtlaSil
  5. olsun be canım bu güzelliğin içinde olmak bile yeter bence..sevgiler sana..

    YanıtlaSil
  6. fadişim, aksungurum,elifim çok teşekkürler :))
    ah aynı yerde olsak ben bırakır mıydım sizleriiii? valla buralkarda hep birlikte olurduk cankızlarım benim :)

    YanıtlaSil
  7. Süpersiniz daha ne diyeyim ki.

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel ya içimden şarkı söylemek geldi:))C.A.Y

    YanıtlaSil
  9. şarkı söylemek lazım....sen aldırma harikasınız.sana hayranım ve bi kez daha bunu perçinledin...

    YanıtlaSil
  10. ben sana ölürüm alanay :)

    YanıtlaSil