17 Aralık 2011 Cumartesi

Benim annem, hamarat annem :)

Aynı paspası bir daha, fakat bu kez farklı renkler kullanarak yaptı annem..
Yalnız, sizlere bir önerisi var, aynen şöyle diyor..
-Cici kızlarım, sizler zemin olarak kullanacağınız ipi biraz daha kısa saçaklı ve daha ucuz ip kullanarak yapın   (ip yine bir kaç kat olsun tabi) desen olarak serpiştireceğiniz renkler daha kalın ve kaliteli ip olsun.Böylece desenler zeminden daha kabarık durur ve paspasınız hazır gibi olur..
Ben annemin elçisiyim :)))
Ahan da bu da böyle bir şey oldu...







Annemden ve benden hepinize sevgiler canlar :)

-
-
-
-
-
-
-

11 yorum:

  1. annenin maharetli ellerinden öperim.harika bir paspas olmuş.elleri dert görmesin..

    YanıtlaSil
  2. Sevgili annenizin ellerine, emeğine sağlık. Ne kadar güzel bir kilim. Püf noktaları da paylaştığı için gönülden teşekkürler:)
    Sevgilerimle Figen ablam.

    YanıtlaSil
  3. Annenizin ellerinden öperim. Yanaklarından da öperim hatta. Çok güzel olmuş, çok şık.

    YanıtlaSil
  4. sizlere çok teşekkür ediyorum güzel kızlarım..var olun :)

    YanıtlaSil
  5. Bugün aklımdan geçtin, kaç gündür yazı yazmıyor acaba nerelerde, oyun hazırlıkları hızlandı herhalde diye.
    Anneciğinin ellerine sağlık.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Harika olmuş can, ne demişse doğru demiş annen bu kadar güzel olmalarının sırrı burada gizli...ellerine sağlık anneciğinin.

    YanıtlaSil
  7. emelim önce konser, oyun ondan hemen sonra..
    ben hepsini sizlere izlettiricem zaten..hiç kurtuluşunuz yok, zorla izletiyorum :))))

    şulem, ben sana ne diyeyim..sen biliyorsun...

    benim hayatımda hiç o kadar güzel bir kolyem olmamıştı biliyor musun?
    görünce gözlerim doldu ya :)))
    biliyor musun, paketi komşum teslim almış, şaşkın şey daha bana anca bu akşam getirdi..
    şaşırdım, mutlu oldum, hele koleyeyi görünce gözlerim doldu.
    sana kucaklar dolusu teşekkürle ediyorum canlar canı...
    ben sana kurban olurum ya :)))
    bu aralar gözün bende olsun cankız..azıcık bekle bak :)))

    hepinizi sevgiyle öpüyorum can kızlarım benim...

    YanıtlaSil
  8. bu modeli çok sevmiştim, bu paspasın renkleri de çok güzel olmuş, Figenablacım, annenin ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  9. can noblesseciğim çok teşekkür ediyorum anemin adına...

    YanıtlaSil
  10. Ya siz ailece süpersiniz Figen ablam. Hakaten ne kadarz güzel bir paspas olmuş. Renklere bayıldım. Anneciğinin ellerine sağlık. Öptüm ikinizi de kocaman kocaman.

    YanıtlaSil
  11. dilekçim dur yenisi geliyor..
    annem şu an iş başında :))
    sana da çoook teşekkürler ediyorum bitaneciğim :)

    YanıtlaSil