23 Aralık 2011 Cuma

Kardeşimin kamerasından kısacık konser çekimleri

Konserimiz sahnelendi..
Henüz gerçek video görüntüleri elimize geçmedi..
Asıl video geldiğinde, tamamını buraya ekleyip, şu an gördüklerinizi de kaldıracağım...
Bu sadece, kardeşimin kendi cep telefonuyla çektiği bir kaç sahne..
Aslında sadece benim bir kaç sunumumu çekmiş bana göstermek için..
Yoksa sakın demeyin sen bu görüntülerde niye bu kadar torpillisin diye :))
Tekrar söyleyeyim, bu görüntüler konseri çekmek amacıyla değil. Sadece kardeşimden doğaçlama bir-iki kayıt.
Kardeşim çok kısa kısa, sadece bir kaç an çekmiş cep telefonunun kapasitesinin yettiğince..
Öylesine paylaşıyorum, asıl video gelince bunu kaldırıp, onu ekleyeceğim.
Nasıl Zeki Müren Türkçesiyle sunuyorum ama :))))









5 yorum:

  1. Güzel bir konser olmuş tüm sanatçı arkadaşlarınızı canı gönülden tebrik ediyorum.
    Ama düzgün, anlaşılır ve ses tonu yeteneğinizle sunuculukta size yakışmış tebrik ederim can dostum:))

    YanıtlaSil
  2. ne güzel bir konser!şarkılar saz şahane.ama senin sunumun süper.tebrik ediyorum hepinizi....

    YanıtlaSil
  3. Tebrikler hepiniz çok şıksınız? Sunuculuktada çok başarılısın can.

    YanıtlaSil
  4. fadişim,
    özden dostum,
    alanayım,
    esenim,
    teşekkürler canlar..o sizin güzelliğiniz valla billa :)))

    YanıtlaSil