28 Aralık 2010 Salı

Konu komşu toplantılarında örülenler :)

Bizim komşu hanımlara maşallah vallahi..Baksanıza ne kadar hamaratlar....
Bunu bir komşumuz torununa ördü...



Bu da yine aynı komşumuzdan, torununa...


Bu bir bebek pançosu..Resimde hiç iyi çıkmamış ama aslında çok güzel..Bu, arkadan görünüşü....



Çok ilginç ama bu gördüğünüz çiçekler var ya? Bu çiçekler tığla örülmüş ama ip kullanılarak değil...Tül gibi bir kurdele kullanılarak...


Köpük köpük görünüyor bu çiçekler...


Bu da, kardeşimin, yeğenime ördüğü kazak...


Ve bu da bitmiş hali....


Hazır gibi oldu...



Veee bu yemeni var ya?
Etrafındaki oya var ya?
Bu oya da iple değil, tül gibi bir çeşit ince kurdeleyle örülmüş....


Burada belli olmuyor ama, komşu abla bunu kurdele gibi bir iplke ördüğü için, şu oya kabarık kabarık, muhteşem görünüyor...


Yeterince net görüntüleyebilseydim, benim kadar etkilenirdiniz bu oyanın görünüşünden...


-
-
-

8 yorum:

  1. Figen Abla merhaba,10 marifette hep isminizi görüyordum yorumlarda falan ama blogunuza ilk defa geliyorum.benim adım 10 marifette eylülakşamı..ama blogum filizinevi.blogspot

    ben örgü örmeyi çok seviyorum,blogumu ziyaret edersen çok sevinirim.ben hemen seni izlemeye aldım.sık sık görüşürüz umarım..sevgiler

    YanıtlaSil
  2. hemen geliyorum sevgili filiz :)

    YanıtlaSil
  3. yapanların eline sağlık çok güzel olmuşlar,mutlu nice yıllara,sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler ablam..iyi seneler :)

    YanıtlaSil
  5. Bu yılbaşı sevdiklerinizle birlikte mutlu huzurlu bir yıla başlangıç yapmanızı ve tüm yılınızın aynı güzellikte geçmesini diliyorum.. :)
    YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN....!

    YanıtlaSil
  6. harika hepsi birbirinden ilgi cekici ozellikle bebek ler icin yapilanlar emegi gecenlerin elerine saglik blogunzda gercekten cok hos az once 96.izleyiciniz oldum blogunuzu benoglum hobilerim blogunda yorum kisminda gordum tikladim iyiki tiklamisim marifetlerinizi gorunce sizi cok takdir ettim firsat buldukca bloguma da beklerim http://portakalcicegi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. çok teşekkürler ediyor ve derhal iadei ziyarete geliyorum sevgili semiha :)

    YanıtlaSil