8 Aralık 2010 Çarşamba

Benim minik heykelciklerim...

Aaaa bu resimde arkada Zarife,seramik çamurunun suyunu içiyormuş..hiç farketmemiştim :)

benim heykelciklerim güzel,zarif,biblomsu değildir.
Amacım güzel suratlı biblo veya heykelcik yapmak olmadığı için,hep ilk etapta

-ööğğk
-bööğğkk
-çok tipsiz..
filan gibi tepki gösterirler...

 genelde de mutsuz ve öfkeli suratları seviyorum...acaba ben gizli psikopat mıyım?:)))

 Oy oy oyyy..Yirim ben sizi yirim :)
 İçlerinde en sevdiğim bu oldu :)
Tüm hobiseverlere sevgiler :)

10 yorum:

  1. Yine çok hoşlar.Ellerine sağlık ablacım.

    YanıtlaSil
  2. Ben seviyorum sizin heykellerinizi, yüzlerindeki ifadeleri ve vücut dillerini.İlk bakışta gerçeklileri insanı çarpıyor.Hepsinin bir kişilikleri var.Öfkeleri,tepkileri var.Sürekli gülen, mutlu yüzler,Medyanın pazarlama aracı olarak kulandığı klasik kalıplardır, kişiliksiz, tepkisiz,insana dair değiller..Sizinkiler bu yüzden farklı, sizinkilerde insana dair her şey var...

    YanıtlaSil
  3. bu en alttaki prangalıya benzememiş mi? oyun nasıl gidiyor

    YanıtlaSil
  4. karabidikim,
    nazanım,
    fiammacım teşekkürler :)
    yok fiammacık.prangalı başkaydı :))))
    ama o da böyle ucubikti :))))

    oyunlar üçlendi Fiammacığım...
    ikisinde yönetmenim,
    diğerinde yönetmen yardımcısı ve oyuncuyum...

    biri ocak ayında, ikisi martta sahneleniyor allah izin verirse...

    hepinize kocaman sevgiler ve teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Figenim, özlemişim senin heykelciklerini...
    Heykel dediğin ısmarlama olmaz ki, ustası içinden geldiği gibi yontar, kim ne derse desin, kişilik taşıyorlar bir kere, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. banum benim...beni bi tek sen anlıyorsun:))))
    oy oy ölürüm ben sana :)
    hepiniz çoook sağolun canlar...

    YanıtlaSil
  7. çok beğendim çalışmalarınızı..çok kişiye özgü orjinal çalışmalar...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. sağolasın sevgili nükhetciğim.. :)

    YanıtlaSil
  9. Harikalaaarrr ben de gizli psikopat olabilirim böyle şeylere bayılıyorum. :D

    YanıtlaSil
  10. çok teşekkürler arkadaşım :)

    YanıtlaSil