11 Aralık 2010 Cumartesi

El yapımı

Seramik kursu öğrencisiyim...Buradaki marifetli hanımlar, seramik çiçeklerin yanı sıra, bu çiçekleri içine koydukları vazoları da kendileri yapıyorlar....
Bu şirin şeyleri kim yapmış bilmiyorum...Ama el yapımı...Ne kadar yaratıcı bir çalışma bakar mısınız?



En alta yuvarlak bir kontraplak koymuşlar taban olarak...Sonra bu kamışları dizmişler ve  sepet örülen şeyle (adını da bilmiyorum ki) aralarından geçirip düğümleye düğümleye birleştirmişler bu kamışları...



 Yakından bakınca olayı anladım...Kesinlikle bunu bizler de yapabiliriz...Birleştirip düğümleme işinde kınnap ipi kullanabiliriz...



Alttaki taban için gereken bir yuvarlak kontraplak parça..
Dikine dizilmiş kamışlar...
Ve aralarından geçe geçe  bu kamışları birleştiren yumuşak bir sepet örme malzemesi...


Siz bakmayın sabırsızlığıma..Bunu hemen çekip sizlere göstermek istedim ama aynısından kesinlikle ben de yapacağım...


Evet...Yapılmak üzere bu da aklımda :)))))

-
-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder