31 Aralık 2011 Cumartesi

İyi seneleree :)

Her Aralık ayı geldiğinde, siz de benim gibi kendinizi , Noel baba bebeği yapmak zorundaymış gibi hissediyor musunuz?


Elim de o kadar sıkı ki, bakar mısınız daha içi doldurulmamışken bile ayakta durabiliyor :))


Elim hep büyük örmeye alışmış.Yine dozunu kaçırdım.Güya bu minicik birşey olacaktı.
Ama nerdeee :(


Tombişçe, göbekli olsun di mi biraz?


Hah.Az kaldı, bitiyor.


Kafasını da yapalııım...


Yoluk yoluk bişey oldu bu :))


Noel baba sevimliliğini yakalayamıyorum bir türlü.
Yine emekli memur gibi hüzünle bakıyor..


Valla, hediye dağıtan Noel babadan çok, hediyesi elinden almış veya maaşında kesinti yapılmış memur emeklisi bakışı..
haksız mıyım?
Ay şu hüzne bakıınn :)


Oy oy içim parçalandı bu bakışlaraaa :)
Yok anacım yok, benden neşeli bebek olmuyor..
Bebeklerim bile mutsuz :)))


Kıyamam,  şimdi de, evine icra gelmiş kredi kartı mağduru bakışı gibi geldi bana :)

Bi tane daha yaptım.Bu, öncekinden bile mutsuz bakışlı oldu..
Hatta suratı aynen kediye benzedi bunun.
Yani kedi yapmak istesem, bu kadar benzetemezdim :)


Noel babalar göbekli olur ama ne kadar denesem de illa benimkiler cılız oluyor..
Bunun da açlıktan karnı beline yapışmış :))

Sanırım ben bir daha noel baba bebeği yapmasam iyi olacak :)
Ay neyse, hepinize çook güzel yıllar güzel insanlar..  :)
---
---
---
---

35 yorum:

  1. Alemsin sen,onu yapamayanlarda var.negüzel olmuş işte.Sevdiklerinle birlikte sağlıklı,huzurlu,bereketli bir yıl diliyorum.Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Huzurlu,sağlıklı,eğlenceli bir yıl diliyorum canım.Belki seneye yüzleri güler Noel Babaların böylece.
    Hem emekliye uyum yasası da çıkar bakarsın..E,daha ne istesin ki garibim .
    Öptüm.

    YanıtlaSil
  3. aynen ben de sana bitanem..iyi seneler :)

    YanıtlaSil
  4. çok ğüzel olmuşşş.ellerinize sağlık.
    SAĞLIKLI HUZRLU YILLAR DİLERİM.

    YanıtlaSil
  5. tülincim,
    halimecim mutlu senelere :)

    YanıtlaSil
  6. ablacım ellerine sağlık bu kadar mı güzel yapılır valla çok beğendim.yeni yılda herşeyin gönlünüzce olduğu,sağlıklı,mutlu ve güzelliklere dolu günler diliyorum.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. arzucan mutlu yıllarrrr kocaman sevgiler ablam :)

    YanıtlaSil
  8. Noel baban çok güzel olmuş sevgili Figen ablam. Ellerine sağlık.
    Yeni yılda tüm güzellikler seninle ve tüm sevdiklerinle olsun inşallah.
    Sevgiyle kal her daim.

    YanıtlaSil
  9. canım benim sağolasın..
    sana ve sevdiklerine de şahane yıllar kuzucuğum...

    YanıtlaSil
  10. Vayyy can dostum 2011 in son eserinide yapmış oldun..Ellerine sağlık :))
    Yeni yıllar sana ailene hep sağlık ve mutluluklar getirsinnn :))

    YanıtlaSil
  11. harikasın yine, bayıldım ben bu noel babaya. mutlu yıllar!

    YanıtlaSil
  12. :))bayılıyorum senin postlarındaki yorumlarına!noel baba süper olmuş.ben bakışlarını çok sevdim.ellerine sağlık ablacığım.sağlıklı,mutlu ve bol bereketli koca bir yıl diliyorum ve kocaman öpüyorum seni.mutlu yıllaaaaaaaaaaaaar!

    YanıtlaSil
  13. ben hepinizi yirim yirim :))
    hepinize güzel yıllar can dostlarım :)))


    Nerede hayat varsa, orada umut da vardır. Yeni yılda tüm ümitlar ve başarılar sizlerle olsun. Mutlu huzurlu yıllar diliyorum :)))

    ¦ ¦? ? ? .•°*”˜˜”*°•.? ? ? .•°*”˜˜”*°•.? ? ? .
    - - - - (¯`:´¯) - - - - - - - - - - -
    - - (¯ `•.\|/.•´¯) - - - - - - •*) - - - - - - •*¨)
    - (¯ `•.(? ;) .•´¯) - - - (¯`:´¯) - - - - •*¨) •*¨)
    - - (_.•´/|\`•._) - - (¯ `•.\|/.•´¯) - •*) •*¨)
    - - - - (_.:._) .- - (¯ `•.(? ;) .•´¯) - •*¨) •*¨)
    - - - (¯`:´¯) - - - - (_.•´/|\`•._) - - •*¨) •*)
    - (¯ `•.\|/.•´¯) - - - - (_.:._) - - - - - •*¨) •*)
    - (¯ `•.(? ;) .•´¯) - - - - - •*¨) •*¨- - •*¨) •*¨)
    - (_.•´/|\`•._) - - - - - - - - - - - - - - -
    - - - (_.:._) - - - - - •*¨) •*¨) - - - - - •*¨) •*¨)
    (¸.¦ ´(¸.? .¦ ´¸ - - - - - - - - -¸¦ ´¯`•- ¦
    ¦ ¦? ? ? .•°*”˜˜”*°•.? ? ? .•°*”˜˜”*°•.? ? ? .

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel olmuş. :)

    Ellerinize sağlık.

    Yeni yılınızı kutlarım,

    Sevdiklerinizle birlikte geçireceğiniz sevgi, sağlık ve mutululuk dolu nice yıllara. :)

    YanıtlaSil
  15. Çok güzel olmuş Figen ablam ellerine sağlık. Bu Noel Baba biraz fit olmuş galiba he he. Öptüm seni kocaman kocaman mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
  16. Sevgili Figen abla, yeni yılın sana yeni güzellikler, sağlık ve mutluluk getirmesi dileğimle..

    YanıtlaSil
  17. ayy çok güldüm allahta seni güldürsün.memur emeklisi noel babanı çok sevdim.herşeyin gönlünce olduüu yıllar dilerim.

    YanıtlaSil
  18. Ne güzel bir bebek olmuş. Mutlu bir yıl dilerim size:)))

    YanıtlaSil
  19. emekli noel babanız çok tatlı:)mutlu seneler:)

    YanıtlaSil
  20. teşekkürler ve şahane yıllar :)
    ¦ ¦? ? ? .•°*”˜˜”*°•.? ? ? .•°*”˜˜”*°•.? ? ? .
    - - - - (¯`:´¯) - - - - - - - - - - -
    - - (¯ `•.\|/.•´¯) - - - - - - •*) - - - - - - •*¨)
    - (¯ `•.(? ;) .•´¯) - - - (¯`:´¯) - - - - •*¨) •*¨)
    - - (_.•´/|\`•._) - - (¯ `•.\|/.•´¯) - •*) •*¨)
    - - - - (_.:._) .- - (¯ `•.(? ;) .•´¯) - •*¨) •*¨)
    - - - (¯`:´¯) - - - - (_.•´/|\`•._) - - •*¨) •*)
    - (¯ `•.\|/.•´¯) - - - - (_.:._) - - - - - •*¨) •*)
    - (¯ `•.(? ;) .•´¯) - - - - - •*¨) •*¨- - •*¨) •*¨)
    - (_.•´/|\`•._) - - - - - - - - - - - - - - -
    - - - (_.:._) - - - - - •*¨) •*¨) - - - - - •*¨) •*¨)
    (¸.¦ ´(¸.? .¦ ´¸ - - - - - - - - -¸¦ ´¯`•- ¦
    ¦ ¦? ? ? .•°*”˜˜”*°•.? ? ? .•°*”˜˜”*°•.? ? ? .

    YanıtlaSil
  21. Gene güldürdün ablası,Sanat dolu bir yıl dilerim.

    YanıtlaSil
  22. Figencim bence noel babaların son derece havalı yakışıklı ve sempatikler sen yapmaya devam et ben senin bebeklerinin hayranıyım arkadaşım.2012 de her şeyin en iyisini diliyorum sana.Öpüldün.

    YanıtlaSil
  23. Figenim, noel babalara birer gözlük yapıp takarsan biraz yumuşar belki yüzleri gerçekleri görmediklerinden :))
    Tatlım, güzelliklerle dolu yepyeni bir yeni yıl diliyorum sana, herşey gönlünce olsun :)

    YanıtlaSil
  24. Figen ablacım:)yeni yılda sağlık,huzur,mutluluk,
    seninle ve ailenle olsun:))Noel babayı çok beğendim,zaten sizin el işlerinizi çok beğeniyorum..Emekli benzetmeniz de çok güzel
    oturmuş:))sevgiyle sağlıkla kalın..

    YanıtlaSil
  25. AAA aa bu tıpkı benimkine benziyor:))) Canımcım sen her sene daha kendin için çookkk noel baba yaparsın. elinde tutmuyor ki o noel babaları senin kocaman yüreğin. Bu nedenle hiççç şikayet etmee... Nice sağlıklı huzurlu günlerle dolu bir yıl diliyorum tüm sevdiklerinle birlikte.

    YanıtlaSil
  26. can dostlarım, güzel kızlarım, hepinize kocaman teşekkürler ediyor, güzel yüreklerinizden ööpüyorum.
    güzel seneler canlar...
    :)

    YanıtlaSil
  27. amigurumi noel baban çok güzel olmuş,daha önce yapıp 10marifetteki yarışmaya katılsaydın keşke ablacığım,gerçi bende bir noel baba yapıp katıldım ama bakalım ne olacak,benim ki tabi evadan,öpüyorum kendine iyi bak,bu arada cankızı da bitirmek üzereyim.

    YanıtlaSil
  28. figen ablacım sanada iyi seneler sana bir mail gönderdim...

    YanıtlaSil
  29. fimofimocuk,
    An Ek Zu Racık,
    sağolun bitaneciklerim..
    sizlere de şahane seneler :)

    YanıtlaSil
  30. Figen ablacım bence ilk Noel baba daha başarılı olmuş ve bence o kadar çok hediye dağıtmış o kadar çok çalışmış ki yorulmuş sadece :) 2012 senin kadar tatlı olsun hepimiz için :)

    YanıtlaSil
  31. tipsiz benim noel babalar tipsiz..
    hepsi sapık suratlı..ama daha iyisini yapamıyorum ya napiim :)))
    iyi seneler bitaneciğim :)

    YanıtlaSil
  32. ayyy figen ablam nasıl özlemişim seni gülmekten öldüm şuan :D:D:D açlıktan karnı yapışmış evine icra gelmiş he vahh yazık :D:d sen çok yaşa emi dünya tatlısı kadın:D

    YanıtlaSil
  33. maviş ben seni yirim yirim :)
    çook güzel bir yıl olsun inşallah sen ve sevdiklerin için bitanem :)

    YanıtlaSil
  34. what a bunch of " assholes" and we got you on morenthan one hundred blogs.
    Therebate now thousands following yournAK'S with HARCOYAN and BICHOS with CHO.
    So, kiss CAUDR and CARTER FOUNDATION " CHOW" in all that CHOWN.
    VLADKA is talking, too...about PLADD!
    And it's all ANKILL.
    Not only that, they got METEDST on HYSTE with CAPTAIN BLOOD!
    And CARMEN has a BERRIRO all rapped up in SACKICO .
    SOMATIDS does , too.
    With CONYMAN.

    YanıtlaSil
  35. thank you dear Michelle :)

    YanıtlaSil