1 Nisan 2020 Çarşamba

strafordan zarif vazom...

bunlar straforun en ince olanları...yani makasla kesilebilecek kadar ince ve yumuşak....nerede kullanıyorlar bilmiyorum ama nerdeyse bir kucak çöpe atmışlardı...eski, kullanılmış, yaralı bereli bir sürü strafor işte...
ruhum çöpçü ya, aldım hepsini eve getirdim...şöyle dört parça kestim....


sıcak silikonla birbirine yapıştırdım...


ağzındaki ve en altındaki parçaları ekledim...




sonra tamamını kağıtları yapıştıra yapıştıra kapladım.


üzerinden bir kat tutkalla geçtim, sonra kuruttum...
sertleşince de boyadım....
bence gayet zarif bir vazo oldu...
sizce nasıl??









2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. ablacım sana nasıl ulaşabilirim bilemedim..buradan yazıyorum, umarım görürsün. bloğuna girince hemen bir iki saniye sonra sayfa kapanıyor ve http://ww99.widgetserver.com/ yazıyor..iki satır okuyamadım deli etti beni..ayarlarına bir bakar mısın kuzum?

      Sil