1 Nisan 2020 Çarşamba

strafordan şahane bir vazo yaptım


strafordan 4 tane gövde parçası kesip, sonra bunları birleştirdikten sonra,



boyaya dayanıklı olsun diye gazete kağıtlarıyla kapladım..sonra üzerinden komple beyaz tutkal geçtim ve iyice kuruttum...



ah nelerle süsledim bir bilseniz :))))
ay çekirdeği, kutu kola açma halkası ve incecik incecik dilimlediğim diş macını kutusu....evet o dikdörtgen şeyler bir karton diş macunu kutusunun ince ince dilimlenmiş hali :)))




vazo büyük olduğu için ven zemin boyası olarak ayakkabı boyası kullanıyorum..aksini düşünmeyin bile...vazo kocaman..buna başka boya mı dayanır yahu.?
evet kahve-siyah karışımı ayakkabı boyasıyla boyadıktan sonraaa
kabartma kısımların üzerinden beyazla geçtim ve vazomu bitirdim...












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder