1 Nisan 2020 Çarşamba

maket kitaplar-3-


evet, derdimi biliyorsunuz...
benim küçük canavar, kitaplarıma dadandı, onlara her türlü zulmü yapıyor...kalemlerle karalamak mı dersiniz, sayfa sayfa yırtmak mı dersiniz, yerden yere atmak mı dersiniz...... ama henüz 3 yaşında.hiç de durdan çüşten anlayacak yaşta değil.
onun kalbini kırmaktansa ben de kolileyip kaldırırım kitaplarımı ve onların yerine kütüphanem boş görünmesin diye, geçici olarak maket kitaplar koyarım....vee maket kitapları da kendim yaparım...
benden kaçar mı beeee :))))
evet kitap ölçülerinde strafor parçalarım kesildi....
sayfa görünümü vermek adına, kızgın bıçakla üç kenarına çizikler yapıldı....bakın nasıl da sayfa sayfa gibi görünüyorlar....oysa tek parça strafor bunlar...aslında sayfa mayfa yok...



kitap kapaklarım parlak olsun istiyorum....bu nedenle bu sefer şahane bir buluş yaptım..aldım süt kutularını ve iç kısımları dışa gelecek şekilde kitap kapağı gibi yapıştırdım...gri ve parlak kitap kapaklarım oldu...


sonra da aldım gazete ve dergileri elime...ve kitap ismi olabilecek manşet ve yazıları kesip kesip kitaplarıma yapıştırdım...


aslında bunlar haber başlıkları filandı ama şimdi oldular kitap isimleriiii :))))


ve kütüphanemi gayet uyduruk, son derece sahte kitaplarla doldurmuş oldum :)))))


ama var ya, şu ana kadar kaç kişi geldi, baktı ve hiç şüphelenmedi kitaplarımdan...kimse anlamadı gerçek kitap olmadıklarını...


bu durum çok eğlenceli...kitaplarımın gerçekçi görünüşlerine ben bile hayran kaldım..


ay ansiklopedi setleri filan da mı yapsam :))))


allahım ben ne kadar sevimli, becerikli ve  yaratıcıyım ya :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder