23 Aralık 2010 Perşembe

Esen anlatıyor, ben yapıyorum..KİTRE BEBEK

İlk olarak sevgili Esen'e buradan kocaman teşekkürler ediyorum...Çünkü O bana taaa oralardan anlattı, ben de buralarda yaptım.....
Asıl bilgi için sevgili arkadaşımın adresine buyrun lütfen.....






Tel iskeleti, sevgili Esen'in dediği şekilde hazırladım...


Bakın bu kitre....








Benimki tipsiz olduğu için, resimli anlatım için lütfen sevgili Esen'in bloğuna bakın...


Ben hiç konuşmayayım daha iyi :))))))))))))))


Bütün kadınlar güzeldir...ama ben bir kadın bebek yapmışsam, onun güzel olması mümkün değil :))))))


Çünkü ben çirkin seviyorum :)))))))))))))


Esenciğim bebeğim bu kadar ucubik olduğu için beni affet :)
Söz veriyorum bir daha yapmayacağım :))))

-
-
-

5 yorum:

  1. kitre bebekleri görünce çok güldüm, mutlaka bir seri aynı anda yapmışsındır diye aşağılara doğru inince 2.yi de görünce ahh işte figen ablam ktreyi eline geçirmiş hızlı eğitim ile neler yaratmış demekten kendimi alamadımmm.hadi ama dizinin devamını bekliyorum.

    YanıtlaSil
  2. deli misin? beş tane birden yapıyorum :))))))))))))))
    öpüyorum kocaman fiammacığım :)))

    YanıtlaSil
  3. Bravo Figen benden güzel resimlemişsin vallahi çok beyendim.Ben daha 3.cüdeyim erkekte yapmayı unutma.Balıkçı,ressam,palyaço,flamenkocu kadın yani ispanyol da yapabiliriz.Eline sağlık çok iyi gidiyorsun arkadaşım sevgiler. falan çok hoş oluyor.Bak oturan yada değişik pozisyondaki bir bebeğin bedenini mayolu gibi hazırlıyor örneğin bacaklarına şekil verdikten sonra sarıyormuşuz.

    YanıtlaSil
  4. Yorumumu yazarken son eklentiyi yanlış yere yapmışım kusura bakma lütfen bende senin şu seremik heykelini denmeye heveslendim bir balerin yapmalıyım Fiammaya söz vermiştim..))Bu arada çok başarılısınbir sır vereyim yüz kalıbı kullanmayan arkadaşların bebek yüzleride (öğretmenimiz hariç)biblolar gibi olmuyor.

    YanıtlaSil
  5. Esencim çok utanmıştım bebek bu kadar çirkin olduğu için...
    beni rahatlattığın için teşekkür ederim...
    söz sana..tekrar deneyeceğim ve bu kez çok güzel olacak...figen abla sözü...

    YanıtlaSil