1 Mart 2023 Çarşamba

sizlere kitabımdan bahsedeyim mi?

 bilenler bilir. tiyatro yönetmeni/yazarı/oyuncusuyum ben.

çoook uzun  yıllardır tiyatro ile uğraşıyorum. bir çok oyun koydum sahneye. hepsini de kendim yazdım ve yönettim.

inanın seyirci beğenip ayakta alkışlayıncaya kadar, ben, güzel yazabildiğimin farkında değildim.

bir gün birileri dedi ki,;

-ne acayip bir kalemin var senin.

-nasıl bir kafadan çıkıyor bu konular?

-insan nasıl bu kadar komik yazabilir?

-bu kadar suratsız olup da bu kadar iyi mizah yapabilmek nasıl mümkün oluyor?

-oyun metinlerini sadece oyuncular okuyor, neden oyunlarını öykülere dönüştürmüyorsun herkes okuyabilsin diye?

-çok fazla oyunun var. izlendikten sonra unutulabiliyorlar. eserlerinin çalınmasından korkmuyor musun? çalınanları takip edebiliyor musun?

-konuların çok değişik. sen normal biri olamazsın..

param pulum da yoktu ama yine de bir cesaretle yola çıktım..aslında maliyet beni aşıyordu. bir ara vazgeçtim ama editörüm Turgay COŞKUN' un sözleriyle tekrar cesaretlendim.

-40 yıllık editörüm, hayatımda ilk defa senin kitabını düzenlerken bu kadar gülerek okudum.

Turgay hocamın verdiği gazla, kitabım çıktı.

Adı, DELİ KIZIN BOHÇASI...

İçinde deli deli öyküler var. her birini kendi yazdığım tiyatro oyunlarından uyarladım.

kitabımı sizlerle tanıştırmak istiyorum. buyrun efendim.


































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder