1 Ocak 2020 Çarşamba

bunu strafordan yapabildiğime kendim bile inanamadım


benim gibi, straforla çalışmayı sevenler, strafor gördüklerinde hemen dokunur ve sert mi yumuşak mı olduğuna bakarlar...
çünkü eğer sert bir straforsa, onunla çalışmak zevklidir...kolay şekil verirsiniz...ısıtılmış bir bıçakla kesildiğinde daha pürüzsüz görünür ve sağlamdır....



ama bu çalışmadaki strafor kalitesiz, gevşek dokulu,  yumuşak, kolay dağılan, kolay bükülen bir strafor olmalı...
aksi halde şu kavisi vermeye kalkarken kırarsınız istemeden....
yani straforun biraz esnek olması lazım....


evet dört parçayı kestim, sonra da birbirine yapıştırıp vazoyu oluşturdum....
şu, tatlı kavisi görüyorsunuz di mi?
işte strafor sert olursa o kavisi vericem diye uğraşırken kırılıyor

bunu kaplamamız gerekiyor şimdi....
öncelikle bolca tutkal kullanın...tutkalı her tarafına bol bol sürün....
ki, daha sonra süreceğiniz vernik, strafora nüfus edip onu yakmasın.....
tutkal ve gazete kağıtları kullanarak vazonun içini dışını kaplıyoruz...







evet, gerisi sizi hayal gücünüze kalmış...buyrun boyayın, süsleyin, kaplayın, ne yaparsanız yapın....
ben sıkıldım ve bu haliyle şimdilik bırakıyorum :))))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder