2 Ocak 2020 Perşembe

bunlar maket kitaplar..hiç biri gerçek değil



emekli blogdaşımdan çaldım bu gifi :)))   buradan



benim ufaklık, vitrindeki kitaplarıma öyle çok zulüm yapıyor ki, o biraz daha büyüyene kadar kitaplarımı kaldırmaya karar verdim..hepsini kolileyip kaldırdım....
bu gördüğünüz kitaplar ise aslında strafordan.

bıçağı ateşte kızdırdıktan sonra çize çize kitapların üç tarafına sayfalar varmış gibi çizikler attım...



sonra karton parçalarıyla güya kitabıma kapak yaptım...ardından, dört kitabımı birbirine yapıştırdım..


kitap isimlerini ve logoları filan tamamen gazetelerden, dergilerden keserek yapıştırdım...o nedenle şu kitap isimleri pek bir uyduruk oldu..ne de olsa aslında haber manşetlerinden kestim :)))






Aslında şu kitap seti için kitap kapağı olarak karton değil de, karton süt kutularının iç kısmını kullandım...daha güzel olmamış mı parlak parlak?


hani sayfa görüntüsü vermek için bıçakla çizikler yapmıştım ya, o sayfalar biraz eski ve kirli gibi görünsün diye sayfa kısımlarını biraz tutkal-su-guvaj boya karışımıyla hafifçe geçerek o kirli ve eskimiş görüntüyü verdim.


en son mat sprey vernik sıkarak her birine gerçek kitap görüntüsü verdim.




burada ne kadar kitap görüyorsanız hepsi de sahte :)


3 yorum:

  1. Seni dansözümüz sayesinde tanıdım buldum ama bir dahada bırakmam artık takipteyim :)

    YanıtlaSil
  2. Bu arada kitaplar muhtesem olmus İzmirlim :D

    YanıtlaSil
  3. fikre baaayıldım çok sevdim ama bi sroun var kiii evdeki gerçek kitapları yer bulup koyamıyorum bunlardan yapsam napsam belki saksı olur ha ne dersiniz saksı gibisi nasıl yapılır bunu bi düşünem

    YanıtlaSil