24 Mart 2013 Pazar

Çok güvenli para kasası...



Tiyatro oyunumuzda, sahnede bir para kasası olacak..
Köşkün salonunda, çocuklar oynarken biri kasaya girecek, diğeri yanlışıkla kapıyı kapatacak, ve küçük çocuk kasanın içinde kilitli kalacak..
Kasayı kimse açamayacak..Çünkü sene 1960..Kasa yurt dışından yeni gelmiş, ve üretici firma kasanın şifresini daha sonra mektupla bildirecek..
Küçük çocuk kasanın içinde havasız kalmış..Herkes çırpınıyor kasayı açıp çocuğu çıkartmak için.Zaman daralıyor, ama kasayı açamıyorlar..
Bir hırsız var..Azılı bir kasa hırsızı..Bütün polis teşkilatı bu azılı kasa hırsızının peşinde..Fakat yakalayamıyorlar...Kasa hırsızı ise, artık tövbe etmiş hırsızlık yapmaya..dürüst bir insan olmaya karar vermiş..Ve hatta o köşkün kızına aşık olmuş..Evlenmeye karar vermişler..
O gece, çocuk o köşkte, o para kasasında kilitli kalmış..Havasızlıktan ölecek..
Kasa hırsızı da misafirlerin arasında..
O kasayı açabilir..Ama eğer açabilirse, kimliği ortaya çıkacak, onun o azılı kasa hırsızı olduğunu herkes anlayacak...
Ne yapmalı?
Çocuğun kasanın içinde havasızlıktan boğulmasına seyirci mi kalmalı? Yoksa çocuğu kurtarmalı mı????



Bu kasayı, ayıptır söylemesi çöpe atmışlardı, sokakta buldum..
Pas içindeydi..Çok ümitsiz bir görünümü vardı
Aldım paslarını zımparaladım...



İki kat yaldızla boyadım..



Ne bileyim 1960 model para kasası nasıl oluyor.?
Sanki ben para kasası mı gördüm? :)))
Böyle çevirmeli bir tutma yeri illa ki vardır..Bir de herhalde, şifre girmek için  tuşlar vardır di mi?
İşte bu zamazingoları, sert köpükten keserek yaptım..Yapıştırdım ve yaldızladım..





Haa bu arada erkek kardeşim yanıma gelip
-Sen niye hiç benim resmimi koymuyon bloğuna nan?
diye sordu..Hatta sormak ne kelime, adeta çemkirdi bana :))
Ahan da bu da benim erkek kardeşim..
Daha doğrusu erkek kardeşimin kulağı ve gözü...
Artık kardeşeçeğizimi yolda görseniz hemen tanırsınız di mi? :))))



Çook sevgiler bizlerden sizlere :)
-
-
-
-
-
-
-

2 yorum: