22 Mart 2013 Cuma

Hadi hepiniz nezarete.. :)

Tiyatro oyunu dekoru olarak bana bir nezarethane lazım....
Oyunumuzun karakol sahnesindeki tavuk hırsızı, oyun süresince bunun içinde duracak...
Neyden yapsam diye çok düşündüm....
Evde eski bir fermuarlı bez gardrop vardı...Zaten sevmiyordum...
Önce onun kılıfını çıkartarak, iskelet kısmını aldım.....
Sonra da gidip bir kaç metre inşaatlarda kullanılan incecik borulardan aldım..Bunlar da nezarethanenin parmaklıkları olacak....
Laf aramızda, boruların yetmediği kısımlarda, dere kenarından topladığım kamışları bile kullandım :))


Eveeet, işte benim eski bez gardrobumun iskeletinin nezarethaneye dönüşüm aşamaları :)



Siyaha da boyadım..


HAYIR !! BEN ÖLDÜRMEDİM !! ÇIKARIN BENİ BURADAN !!!


BEN DE ÖLDÜRMEDİM !!  BEN DE MASUMUM !!!
ÇIKARIN NAN BENİ DE BURADAN !!!


Bir de sahne üzerinde görelim....



Hepinize en kocamanından sevgiler :)
-
-
-
-

3 yorum:

  1. :))) ne yaratıcı kadınsın sen yaa!şahane olmuş.ah senden öğreneceğim çok şey var benim.ellerin dert görmesin bravo sana!

    YanıtlaSil
  2. olmuş hem de harika olmuş.

    YanıtlaSil