26 Ekim 2010 Salı

Amigurumi bebek örüyorum (Bu sefer erkek)

Hey maşallah..Boyuna posuna bakar mısınız?Tam bir koca adam oldu :))))))


Sanırım ben artık bu bebek ebatlarını biraz abartmaya başladım :))))))
Hiç yalansız, dana gibi birşey oldu buuu :)))
Anaaa kahvemi içiyor...


Aman da aman...Bıyıklara bakar mısınız? Hay senin bıyıkına kurban :))))
Ve ayrıca da memişlere bakar mısınız? :)))



Oh! Yarasın abicim :)


Sakal yapacağım kısmı kalemle işaretlemiştim.Yanağındaki çizgi budur.Ama çok üşendim yaw sakalların gerisini yapmaya..Böylece sakalları tamamlamadan resimleyiverdim.. :)))))


Pek de bi serseri görünüyor di mi? :)))


Kalk ülen bilgisayarımın başındannnn... :)


Oh..Keyfe bakar mısınız? :)


Acaba adı ne olsa? Can bebek diyelim mi?
Ama yok.Bu olsa olsa Vakkas olur :)))))


Zamanım olsa bunu deniz kenarına götürür, orada fotoğraflardım..Çok da şık olurdu...Ama günlerdir her taraf yağmur, çamur....Bunu güneşli bir günde yapayım... :)
Anaaa bu sefer de çayımı içiyor...Bırak ülen çayımı serseriiii :)))))

Tv deki ARKA SOKAKLAR dizinde (Kanal D) Murat diye bir komiser vardı.Çok az da olsa tip olarak O'na benzememiş mi?  (Uğur PEKTAŞ)


Hepinize kocaman sevgilerrrr :)

.
.
.

20 yorum:

  1. Az daha tıpkı ben diyecektim ama bunun hem bıyıkları büyük hemde keçi sakalları var:)
    çok hoş valla..
    Can Abdulah YILDIRIM

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler :))))))))))))

    YanıtlaSil
  3. ay sen çok yaşa emi! süper! eline sağlık.. bayıldım bu serseriye!

    YanıtlaSil
  4. ben deee..ama ne zaman arkamı dönsemçayımı kahvemi içiyor serseri :))))
    teşekkürler çelebimmm :)))

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel ve o oyuncunun tıpkısı hatta bu daha yakışıklı.Bu arada kitre bebek anlatımına başladım.Bilgilerine şekerim.

    YanıtlaSil
  6. hah...şahanesin esencim..takipçinim...undna sonra valla dibinden ayrılmam...
    teşekkürler can kız :)

    YanıtlaSil
  7. çok yakışıklı:)

    YanıtlaSil
  8. :)))))
    çok teşekkürlerr :)

    YanıtlaSil
  9. Harikasınız yahu siz. Güldürdünüz beni. Epey bir uğraşmışsınız, çok gerçekçi görünüyor, bence diğer amigurumilerden farklı olmuş, özgün kerata. Biraz da çapkın mı ne?

    YanıtlaSil
  10. teşekkürler fadişim :))))
    zaten benimkiler bebekten çok adam ve kadın oluyor..elimin ayarı yok ki :)))

    YanıtlaSil
  11. çok karizmatikkk... şeyy acaba bekarmı kendisi figencimm :))
    emeğine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  12. bekar bekar :))))
    ama dikkat et, uzaklaşmaya gelmiyor, hemen çayından, kahvenden otlanıyor..
    bir de pasaklııı...habire sigara içiyor, külleri her yerde :))))
    çook teşekkürler canlar canı sağol :)))

    YanıtlaSil
  13. aaa ben sizin bloğunuz olduğunu az önce fark ettim hemen daldım içeri, izlemeye de aldım, arkadaş listeme de ekledim. Yaşasınnnn

    YanıtlaSil
  14. bugüne kadar gördüğüm en mükemmel amigurumi bebek desem inanırmısınız bu kadar gerçekçi ve yakışıklı :))
    ben de anaokul öğrencilerine seramik dersleri veriyorum..işlerinizi görünce şööyle devasaaa bişiiler çalışmak istedim :)
    ellerinize sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  15. sevgili öğretmenim çok teşekkürler ediyorum...
    ana okulu bebişlerine straforla bişeyler yaptırmanızı tavsiye ediyorum...
    yalnız bıçakla kesme işini önceden siz halledip, çocuklara hazırlanmış strafor plakaları verirseniz, onlar gönüllerince yapıştırırlar :)
    kocaman öpüyorum sizi sevgili öğretmenim :)

    YanıtlaSil
  16. aaaaaaaaa
    ben bu bebeği çok sevdim çok yakışıklı olmuş :)
    Gelininiz olsam bebek benim olsa oolmazmı :D
    Ellerinize emeklerinize sağlık

    YanıtlaSil
  17. tamamdır..gelinim olabilirsin :)
    çook teşekkürler ablam :)

    YanıtlaSil
  18. heyoo heyooo :)
    Pardon öjür dilerim şimdi gelin olduğuma göre vakkas uğruna
    anacım uzat ellerini öpcem
    Muckss

    YanıtlaSil