24 Ekim 2010 Pazar

Amigurumi bebek örüyorum (Çirkin kız)

Artık şu bebek gözlerini kendim yapıyorum..Kafama göre çizip kesiyorum,üzerinden de mat vernik geçiyorum...



Offff yine devvvvv gibi oldu.....


Amigurumi bebekleri böyle koooskocaman yapmanın tek bir zorluğu var; o da giysilerini dikmenin çok zaman alması...Sanki büyük bir insana diker gibi günlerce uğraşıyorum düşünün :)))))


Şu kazağını iki günde ördüm :))))


Ama çok büyük bebek örmenin,detayları yapmak konusundaki faydalarını inkar edemem...Yani el ve ayak parmaklarını hiç bunalmadan tek tek yapmak bile keyifli :)


Bunun da tek kusuru biraz çirkince olması :))))


Sanırım artık sıkıldım..Bebek yüzlerim çirkinleşmeye başladı..Biraz ara versem iyi olacak :)


Oy oy oyyy...Bunun da suratından şer akıyor :)))))


Yalnız bebeğin boyu posu, beden ölçüleri çok hoşuma gitti...Bebek ördün mü böyle kocaman adam gibi olmalı :))))))


Ben şimdi hemen bu bebişimi de hediye edecek minik bir kız bulmaya gidiyorum :)


Ve üst üste fazla amigurumi bebek örmekten artık gına gelmiş..Bir süre bebek görmek istemiyorum :))))


Şu an sayfayı okuyan dostlara sevgiler gönderiyorum :)




10 yorum:

  1. valla cok hos olmus devam et bence bide bu parmaklari nasil yaptin bbiraz aciklayabilirmisin handan ben bu arada

    YanıtlaSil
  2. sevgili Handan yine aynı..başını başlar gibi..ama arttırmadan,toplam 4-5 ilmekle örüyorum..
    5 parmağı da örüp bir kenara koyduktan sonra üçer ilmekle her birini yanyana birbirine ekliyorum..sonra etraflarını dolanıyorum yine her parmağın üstüne üçer ilmek denk gelecek şekilde..döne döne el kısmını yapıyorum..
    çok kolay bir kere başlayınca kendiliğinden ilerliyor ablam..
    teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. ben tesekkur ederim figen ablacim bende yeni basladim birakamiyorum parmak detaylari cok hosuma gitti yanliz kolay gelsin handan

    YanıtlaSil
  4. sevgili handan ben senin bloğuna nasıl ulaşıcam?
    burada blog kaydın yok mu?

    YanıtlaSil
  5. sandikta kalanlar diye bi blogum var deneme yazilarina dair fakat hobiyle alakali bisi acamadim henüz dilerseniz faceden ekleyebilirim sizi

    YanıtlaSil
  6. facebook hesabım yok ablam..hiç olmadı..olmayacak da..şu blog hariç ve 10marifet sitesi hariç hiç bir yere girmiyorum...
    ama blog adresiniverirsen tam olarak, yazılarını görmek isterdim...
    iyi senelr :)

    YanıtlaSil
  7. handankuzucan sandikta kalanlar google taratinca cikiyor olsun bende burdan ulasirim sana sevgilerr dipnot bu arada amigurumiden bir kedi bir büyük anne bir kurbaga bir fincan birde kiz ördüm :)))

    YanıtlaSil
  8. onu yaptım..oradan açılmadı... :((((

    YanıtlaSil
  9. hmmm niyeki acepp;;;bunu bikac arkadasimda demisti ama bende napilir bilmiyorumki...

    YanıtlaSil
  10. ayarlarda bir yerlerden yapılacaktı ama hatırlamıyorum ki :(

    YanıtlaSil