31 Ekim 2019 Perşembe

muhabbet kuşu çok üşüyordu


evimiz genellikle soğuktur..ama bizler çok alışkın olduğumuz ve sıcağı hiç de sevmediğimiz için, bundan etkilenmeyiz..
bu garibim nerden bilsin bunu :)   evimize geldi geleli soğuktan büzüşmüş, uyuşmuş bir şekilde duruyor yavrucak..muhabbet kuşumuzdan bahsediyorum..
ona korunaklı, sıcacık bir yer yapmalıydım. içine girdiğinde ısınmalıydı..
aklıma şöyle bir şey geldi...




aman tanrımdı..ben ne kadar zekiydim...tabi ya, işte buydu...
uzun ince bir dikdörtgeni ilk önce arkalı önlü polar kumaşla kapladım..ondan sonra üç eşit parçaya bölerek, üçgen bir şekilde katladım...bu üçgenin önü arkası açık olamazdı..arkasına da üçgen şekilde kestiğim polar kumaş parçayı yapıştırdım..üçgenin tepe uçlarını birbirine yapıştırdım...
ondan sonra da çengel takıp kafese astım...
yavrumun kıçı donmuş olmalı ki, hemen koştu içine girdi... 












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder