23 Eylül 2011 Cuma

Ve biraz gülelim, eğlenelim :)

Bütün olay bu sitede oluyor arkadaşlar..
Çok şık fotoğraf efektleri :)
tıklayın

Beğendiğiniz efekti seçin, sonra kendi fotoğrafınızı yükleyin..Sistem, sizin fotoğrafınızı alıp o efektlerin arasına yerleştiriyor :)
Ben bunları yaptım..
Bakalım sizler neler yapacaksınız :))
























 






ve aşağıdaki minicik video bile o efekt sitesinde yapıldı..
var olan mizansenin içine kendi yüzümü ekleyerek..
İyice maymun ettim kendimi ya :))


-
-
-
-

18 yorum:

  1. ha ha çok eğlenceli bunlar Figenciğim :)) hemen uygulayacağım :)

    YanıtlaSil
  2. Süpersin Figen abla. Link için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel Figen ablacığım, senin yaptıklarını çok sevdim ben.Yavaş yavaş keman sesi duymaya başlayacağız anlaşılan:)) billboardlar asılmış her yere:)) Hareketli olana bayıldım. o efektin sen canlısını daha iyisini yaparsın sahne tozu yutmuş biri olarak:)

    YanıtlaSil
  4. sörf'ü deniyim hemen, çok eğlenceli.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuşsun Figen Abla harika =))))

    YanıtlaSil
  6. gerçekten çok eğlenceli... hepsinde de çok güzel olmuşsun ablam... ben de ilk fırsatta deneyeceğim, bakalım neler çıkacak ortaya:)
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. Vallahi eğlenmeye ihtiyacım vardı dur bi gidip bakayım teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. Süper olmuşlar, Noel anneyi ve Ramboyu çok çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  9. çok eğlenceli senin fotolarada bayıldım ama en çok tutuklama sonrası çekilen foto:))) dumpir diye bir site var ben orada yapıyordum burayı bilmiyordum.ah ne iyi oldu sağolasın ablacığım..

    YanıtlaSil
  10. çok eğlenceli bayıldım bu resimlere hemen bende deniycem sevgiler

    YanıtlaSil
  11. figen abla çok eğlenceli olmuş bayıldım valla:))

    YanıtlaSil
  12. cidden çok eğlenceli ya :)))
    kızlar sizler de yapın lütfen...onlara da bakalım hadi :)))))))))))

    kocaman teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  13. bayıldım valla çok eğlenceli:)nereden bulursunuz böyle şeyleri..ben de hemen denedim ve çok güldüm..son günlerde haberlerde duyduklarımızdan içim kararmıştı..biraz moral oldu:)Sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
  14. gelin ve damata dikkat..
    her ikisi de benim yüzüm..kendi kendine gelin güvey olmak böyle bişey olsa gerek :))))
    sağolasın can :)

    YanıtlaSil
  15. harikalar:))))) süperler:))))) çooooooook güldüm ve eğlendim, alemsin ablammmmm:))))) ben de istiyorum, o "çok feci seri katil" çok güzeeeel:))))))

    YanıtlaSil
  16. aa ışılım da gelmiş :)))
    sana da yapalım ışılcığım :))))
    çok teşekkürler..orası çok tatlı bir site ya:))

    YanıtlaSil
  17. figenciğim başka olmak istediin birşey kaldımı merak ediyorum. Uzaylı olmuşsun, gelin ressam, şirket kurucusu vs. ya çoook güldüm vallahi.Allah iyiliğini versin uçuk kaçık arkadaşım benim. harikasın gerçekten ve seni gerçekten dünyaya duyurmak lazım. herkesin seni tanıması lazım benceeeeeee ben kimmiyim HER ZAMANKİ GİBİ GÜLŞEN

    YanıtlaSil
  18. Gülşenciğim 5 dakika bekle, bugünki çekimleri ekliyorum :)

    YanıtlaSil