1 Eylül 2022 Perşembe

Guzel bir kolonya sisesi

 Icinde kolonya yokken ciliz ve gosterissiz gorunuyor, kolonya varken de ucuz gorunuyor..oysa ne guzel bir sise bu..koydugum yerde bir turlu farkedilmiyor..


Cam oldugu icin, elimde buna uygulayacagim hic bir boya yok..
Ne yapsam ne yapsam dedim, ve icine bildigimiz siyah yagli boyayi doldurdum, sonra de geri bosalttim...yani siseyi disindan degil, icinden boyamis oldum..


Gonul isterdi ki, kabartmalarini beyaz boyayayim, veya hafif bir yaldiz geceyim...ama cam uzerine olmuyor. ...ne zor seymis cam obje uzerinde calismak...
Neyse, bu haliyle vitrine koydum..sanki artik daha buyuk gorunuyor ve dikkat cekiyor...sanki gercek bir heykelcik gibi oldu..
Ama bu aydinlatma, yaldizla calisma konusunda gercekten hayal kirikligina ugradim.. cam objelerle calismak gercekten marifet istiyormus...beni aşar...












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder