1 Eylül 2019 Pazar

kartondan güzel bir vazo yaptım


nasıl yaptığım belli....
asıl ben size boyama kısmını anlatayım...
kartondan vazoyu yaptıktan sonra, içini dışını bir kaç kez tamamen tutkalla boyadım ki su geçirmez hale gelsin...
sonra boncuk, pul vs yapıştırarak üzerini süsledim..
ve sonraaaa
allah ne verdiyse başladım boyamaya...
guvaj boya, azıcık beyaz tutkal ve biraz su karışımıyla yaptım boyamayı.......
koyu koyu renklerde boyadıktan sonra, çeşmenin altında hemencecik bi sudan geçirdim....ama fazla değil, hemen bir kaç saniye..
evet, yıkadım ve sonra kurumaya bıraktım...
anaaaa, o renkler ne tatlı bir renge dönüştü öyle....
baksanıza :)













yukardaki gibi ayrı güzel, beyaz boyayla biraz kabarık noktaları belirtince ayrı güzel...
siz nasıl beğenirseniz öyle olsun...
ben alttaki halini daha mı çok sevdim nedir :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder