1 Temmuz 2019 Pazartesi

bir yatak odam yoktu aslında


hiç birşey yoktu bu odada....ordan burdan ikinci el veya atıl durumdaki eski mobilya parçalarını toplayıp tamir ettim ve boyadım....
mesela bu komidin, taaa  bu renkten beyaza döndü boyayla...






sonra bu çalışma masasını elden geçirdim....






ama en acayip çalışmam bu tuvalet aynası oldu...
neden mi?
çünkü üst parça bir çatal-kaşık dolabı idi ve koyu kahverengiydi...
alt parça da kimbilir hangi mobilyadan kalma bir parçaydı..ikisini de bembeyaz boyadım ve üst üste monte ettim....şahane bir tuvalet masasına dönüştü...üzerine de çerçevesi beyaz bir büyük ayna...





bir de baktım bembeyaz , tertemiz ve derli toplu bir odam olmuş...




bu imkanlarla ancak bu kadar...
bunlar bile yoktu yakın zamana kadar....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder