1 Haziran 2019 Cumartesi

dandik bir sıvı yağ şişesi iken


sıradan bir sıvı yağ şişesi...sadece ağız kısmını kartondan uzun ince boğaz yaparak iyice uzattım..böylece şişe, sıradanlıktan kurtuldu....


sonra üzerini tutkal ve kağıtla bir kez kapladıktan sonra gelsin süslemeler...


süsleme malzemelerim için kocaman bir alkış istiyorum :)))))))   makarna, yeşil mercimek, ve ayçekirdeği :)



bu şişe süsleme işinde çok iyi oldum bence...süslediğim şişeler karlıdan antika gibi görünüyor...


süsleme işi bitince  önce bir kat siyah ayakkabı boyasıyla tüm şişeyi boyadım....
sonra beyaz renkle eskitme gibi hafif üstünden geçtim...
en son bir kaç parlak taş, boncuk filan yapıştırdım...
şişenin kapağı da eski bir avizenin taşlarından :)))



ve farkettiyseniz bu konsolun üzerinde ne varsa ben yaptım.....






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder