1 Mart 2014 Cumartesi

Kadın çorabından bebek yapımı

Galiba en kısa sürede en eziyetsiz ve en sevimli bebekler, şu kadın çoraplarından yapılıyor.


Diğer yöntemlerde bir kaç gün uğraşırken, çorap ve elyafla bir saat bile sürmüyor bebeğin bitmesi


Tel iskelet hazırlayıp az bi elyafla sarmalayarak şekillendirdim.


Belki gerekmezdi bile ama  böyle iple de sarıp sarmaladım.Bunu yapmasam da olurdu.


Şimdi kadın çorabıyla kaplayacağım.


Gereken kısımlara biraz daha elyaf tıkıştırarak şekillendirdim.


Bu kafayı da iğne iplikle şekillendirdim.


Bu ne böyle beee..Eciş bücüş bi surat :)


Kafayı da taktım.


Eli ayağı, göbüşü ve poposu çok şeker oldu :)


Saçıydı, makyajıydı, kıyafetiydi derken,


Şirin mi oldu ne?


Vay be, basbayağı bir saatte bitti ha..


Sevimli bir tipsiz oldu :)



-
-
-
-
-

Hepinize kocaman sevgiler güzel insanlar :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder