25 Mayıs 2013 Cumartesi

sözler...sözler...sözler....


Unutma ki; Birlikte olduğun insanın geçmişini kurcalamak, onunla kurmayı düşündüğün geleceği yok etmekten başka birşeye yaramaz
-
-
-
-
Kezbanın erkek versiyonunun adının Osman olması konusunda gensoru veriyorum. Kabul edenler? Kabul edilmiştir!
-
-
-
-
Allahtan yakişiklılık para ile değil, yoksa bu borcu nasıl öderdim
-
-
-
-
parayla saadet uzaktan baya bi olacakmis gibi duruyor acikcasi.
-
-
-
-
mesela 'benden adam olmaz' demiyorum artık. Zira benden zaten adam olmadı.
-
-
-
-
Eğer farklıysan, yalnızlığa mahkum oluyorsun
-
-
-
-
kapalı antep fıstığını açmak için uğraştığım kadar şu hayatta adam akıllı bişeyde uğraşsaydım, şimdiye çok zengin olmuştum.
-
-
-
-
Sana içimi döksem, beraber toplar mıyız?
-
-
-
-
Bugün de mutlu gözüktüm, görev tamam.
-
-
-
-
İnsanlar 3'e ayrılır; Gerçekten başarılılar, başarılıyım diye geçinenler ve başarılı insanlar üzerinden geçinenler
-
-
-
-
Düşünebilen herkesin insan olması; insan olan herkesin düşünebildiği manasına gelmiyor ne yazık ki.
-
-
-
-
Eski sevgilinizi mi özlediniz? Onu arayın. En fazla 5 dk. içinde niye "Eski" olduğunu hatırlatacak bir mallık yapacaktır zaten...
-
-
-
-
Güzel bir kızın ihtiyacı olan tek şey; Çirkin şansı'dır.
-
-
-
-
Mutluluk Bende Olmadıgı Halde Başkalrına Verebıldıgım Tek Şey..
-
-
-
-
Şarkılar bizi anlatıyorsa,bu şarkıları yazan adamlara bizi kim anlatıyor?
-
-
-
-
Derler ki: Aşk, birine seni yok etme gücünü verip, bunu kullanmayacağı konusunda ona güvenmektir.
-
-
-
-
Tüm dünya vazgeç dediğinde umut fısıldar; bir kez daha dene...
-
-
-
-
Onun aramasını istiyorsanız telefonunuzun sesini kısın bir yerde de unutun kesin arıyor kaç kez denedim oldu!
-
-
-
-
Düzenim bozulur, hayatımın altı üstüne gelir diye endişe etme;
Nereden bilebilirsin,hayatın altının üstünden daha iyi olmayacağını?
-
-
-
-
Facebook duvarına “Beni öldürmeyen acı güçlendirir.” yazan dostum, Spartaküs mü oldun, arenada gladyatörleri mi devirdin, nedir yani?
-
-
-
-
Evlilik teklifi değil, Evlilik tehdidiymiş o;
biz evet diyenler yanlış anlamışız !!!
-
-
-
-
Dolaptaki suyu bitirip de doldurmayana tam küfür edecektim ki yalnız yaşadığımı farkettim…
-
-
-
-
Bazi sarkilari dinleyince ayip olmasin diye ask acisi cekiyorum.
-
-
-
-
Gidişine en çok ağzım bozuldu.
-
-
-
-
Poğaça, poaça, pohaça, poğça, pohça, poça… Hayır bir şey değil, bilmeyen biri görse ‘Türk mutfağı amma zenginmiş lan’ diyecek.
-
-
-
-
Yakalanmamak için kızın adını telefonuna erkek adıyla kaydedenin hayatı; başka bir telefonda kız adıyla anılmakla geçer.
-
-
-
-
Lütfen silahlar konuşmasın. Konuşacaksa da babacım cicikuş desinler en fazla. Zaten ortalık karışık, bi de doğanın bu mucizesini kaldıramam.
-
-
-
-
Korkunç bir son, sonu olmayan bir korkudan iyidir.
-
-
-
-
Kaybetmeyi öğren, yoksa kazanmayı çok ciddiye alırsın.
-
-
-
-
bi sefer de atm sırasında önüme normal bi insan denk gelsin lan. 20 dakikada ortadoğu-avrupa arasındaki para akışını düzenledi pezevenk.
-
-
-
-
yaşıyoruz yaşıyoruz olmuyor / hayat mı orijinal değil ne? / ya da kader mi çin malı?!
-
-
-
-
Ara Güler’e misafir giderken ev hediyesi olarak; bir buruşuk yaşlı, bir martı, bir sümüklü köylü çocuğu götürdük. Mutluluktan ağladı adam
-
-
-
-
Aslında ben evcimen değilim; ev bencimen.
-
-
-
-
Ağlamıyorum , gözüme yokluğun kaçtı…
-
-
-
-
+ Merhumu nasıl bilirdiniz ?
 – Daha hareketliydi …
-
-
-
-
Adım Arda ama arkadaşlarım bana kısaca “Ya biraz çıkar mısın? Özel bişey konuşuyoruz da” derler.
-
-
-
-
Ne zamanki birini çiğköfteden çok severim, hiç düşünmem, onunla evlenirim.
-
-
-
-

Sigarayla Savaşanlar Derneğiyle Savaşanlar Derneğinin Asil Üyesiyim
-
-
-
-
bugün ayakkabımızın bağcığı çözülse, eğilip bağlamak için, mıçımızı dönecek duvar arıyoruz..
sen gelmiş, insanlara güvenmekten bahsediyorsun...
-
-
-
-
herkes kendi totosundan sorumludur sonra büyümüş küçülmüş diye bana dert anlatmayın banane ya
-
-
-
-
Sizin dediğiniz gibi aşk diye bişey yoksa
ben bu yaşıma kadar kazıklanmışım desenize
-
-
-
-
Anahtar gibi sadece kaybolduğunda aranmak istemiyorsan; nasıl olsa hep o paspasın altındadır hissini vermeyeceksin kimseye.
-
-
-
-
Bir kaç gün önce  anneler günü kutlu olsun yazanlar, şimdi maç için onlarca anneye küfrediyorlar. YAZIK
-
-
-
-
Bu gece orta parmağımı kalbime kadar sokup, seni kusasım var...!!!
-
-
-
-
Telefonunuz ne kadar akıllı olursa olsun;
aramasını beklediğiniz kişi Gerizekalı olduğu sürece O telefon hiç çalmayacak
-
-
-
-
Hani sorarlar ya,dostun mu sevdiğin mi ? diye.
Artık ben onlara sadece al birini vur ötekine diyorum ..
-
-
-
-
Çok amaçlı ‘he’ kelimesi

Şaşkınlık ifadesi: he-?
Geçiştirme durumu: heee
Anlama durumu: heeeeğ
Sinirlenince: hee hee
Gülme durumu: hehehehee.
-
-
-
-
ayıpsa sakın söyleme ayıp edersin
-
-
-
-
SEYTANA KÜLAHINI TERS GIYDIRDIM MAKSAT INSANLIK OLSUN
-
-
-
-
Sayin abonemiz aldigimiz sikayet dogrultusunda bir abonemizi rahatsiz ettiginizi saptadik lutfen abonemizden ozur dileyiniz
-
-
-
-
Ölüme güler gülüme ölürüm gülüm!
-
-
-
-
Her yıl düzenli olarak kullandığım cümle (geçen yıl çok salakmışım)
-
-
-
-
O kadar yaInızım ki; ağzımIa mesaj sesi çıkarıp, teIefonuma bakıyorum…
-
-
-
-
bir sen vardin bundan önce içimde şimdi ben biIe yokum kendi içimde…
-
-
-
-
Allah im yağmur yağdır yeryüzüne pislik çok!
-
-
-
-
Ağır yola hafif insanla çıkarsan, harcanırsın!
-
-
-
-
Sevebileceğim birine benziyordun dedi.. Olsun dedim, sen de insana benziyordun.
-
-
-
-
Hani derdin ya (Yer yüzündeki hiç bir varIık beni senden ayırmaz) ya çok merak ediyorum yeni sevgilin uzaylı mı?
-
-
-
-
Babam gibi bir erkek karşıma çıkmadı diyen kızlar, acaba siz anneniz gibi olabildiniz mi?
-
-
-
-
Merak Etme Üzülmüyorum Peşinden. Ki Sen Bana Unuttum Derken, Senin Kim Olduğu Hatırlamaya Çalışıyordum Ben.
-
-
-
-
-aşkım bir kez öpebilir miyim
– hayır evlenmeden olmaz
-o zaman evlenince haber ver
-
-
-
-
kendimi coook seviyorum ben ölürsem yasayamam
-
-
-
-
Erkeklerin hepsi odun diyen kızlar her gün o kadar makyajı ormana gitmek için mi yapıyosunuz?
-
-
-
-
türk kızının elinden 2 şeyi alamazsın..bir sevdiği erkeği iki de dövdüğü kızı…
-
-
-
-
Denize düşen yılana sarılıyorsa can simidini niye icat ettilerki? Bogulmak üzere olana piton yılanı atalım olsun bitsin.
-
-
-
-
Evde yalnızken bir ses duyduğunuzda hayt alo! hey! diye bağırıyorsunuz ya, o sese bir cevap gelse altınıza mıçarsınız.
-
-
-
-
Eskiden kızlar trip atmazdı. Abisine söyler dövdürürdü.
-
-
-
-
Evi arayıp (Beni yemeğe beklemeyin siz yiyin) dedim, (yedik zaten seni mi beklicez) dediler. Filmlerde böyle olmuyodu ama..
-
-
-
-
kız sen gittikçe güzelleşiyorsun hee..
-ayy teşekkür ederim gerçekten mii?
+az daha git.
-anlamadım?
+git git biraz daha git.
-
-
-
-
Lan filmlerde bir kız tüm okula rezil oluyor, sonra okulun en yakışıklısını kapıyor.Ben rezil olsam 40 yıl unutmazlar.
-
-
-
-
İnsanları anlamıyorum öleceğini bile bile nasıl yaşıyorlar
-
-
-
-
Kızların işi de zor abi. Yakışıklı erkekler adam gibi sevmiyor. Adam gibi sevenler de yakışıklı olmuyor.
-
-
-
-
Karısının çok konuşmasından bıkıp usanan adama sorarlar evleneli ne kadar oldu
adam cevap verir
-çeneler çeneler çeneler önce
-
-
-
-
Erkekler için en büyük işkence, bir kadına futbolun kurallarını anlatmaktır. bence
-
-
-
-
Şimdi bi of çekerdim ya, boşverin gitsin. durduk yere karşıki dağların keyfini kaçırmanın bi anlamı yok dimi
-
-
-
-
Keske su kıl dokucu kremler...kıl olduğumuz kişileride yok etse..
-
-
-
-
Özledim yaz gönder. Nah gelir cebine gelsin
-
-
-
-
Her başarılı erkeğin arkasında bi kadın vardır dediler, döndüm baktım kimse yok. Boşa heyecan yapmışım
-
-
-
-
bugün Bana bi iyilik yap, rüzgara karşı tükürmeni istiyorum
-
-
-
-
Tarkan: Kurt Söyle Kim Yaptı Bunu ?
Kurt: Hav Hav !
Tarkan: Hain Kostok
-
-
-
-
Hayat sevince güzelmiş. Kim lan bu sevinç? Neden bir tek ona güzel? Biz ördek miyiz lan! Açıklama bekliyorum!
-
-
-
-
bülent ersoy doğduğunda nurtopu gibi çocukmuş büyüyünce nuru gitmiş topu kalmış
-
-
-
-
+Seni çok yanlış tanımışım Elif
-Benim adım Aslı
+Tamam işte yanlış tanımışım.
-
-
-
-
Son Dakika : bedelli askerliğin parasını internetten bankaya havale yaparken parmağını inciten vatandaşa GAZİ ünvanı verildi :))
-
-
-
-
Geçen gün taksiye bindim geri geri git dedim... Taksimetre eksilere düştü inerkende para aldım Böyle böyle zengin olacam hacı
-
-
-
-
Telefonum o kadar yavaş ki sinirlenip duvara fırlatsam, o duvara varana kadar 2 üst modeli çıkar. O kadar yani.
-
-
-
-
Yav arkadaş gelecek bayram bitse de herkesin geçmiş bayramını kutlasam
-
-
-
-
Bir Erkekten Bişey Yapmasını İstiyorsanız Gaz Verin yeter Kesin Yapar..Bir Kadının Yapmasını İstiyorsanız Yapma Deyin Yeter
-
-
-
-
Yalnızım.. ! Öyle Büyük Ki Yalnızlığım Sanki İnler Cinler Dahi Başka Yerde Top Oynuyorlar...
-
-
-
-
Sabah erken binbir emekle yaptğı makyajı, akşam hiç düşünmeden silen bir kadın, sizleri mi silemiyecek?
-
-
-
-
Ben de sevgilimi uyurken izlemek isterdim ama uyurken bir şey göremiyorum. Siz nasıl yapıyorsunuz?
-
-
-
-
Şapşal diye yazılır; aşkım, bitanem, sevgilim, hayatımın anlamı diye okunur. Sana şapşal dediysem otur bi düşün bence.
-
-
-
-
Ben hiç anlamıyorum ya madem ki okumanın yaşı yok bırakın gençliğimizi yaşayalım, ilerde okuruz.
-
-
-
-
Yanıma; Keyfimin kahyasını, paşa gönlümü ve tepemin tasını alarak, burnumun dikine gitmeye bayılıyorum!
-
-
-
-
Bir yerde denk geldiği kişi doktorsa: (Şuram biraz ağrıyo bi baksana), öğretmense (Bizim kızın matematiği zayıf ya) diyen kişiye Türk denir.
-
-
-
-
Kız milleti kızmaya meyilli oldukları için, Belki de bu yüzden "kız" dendi onlara kim bilir..??
-
-
-
-
ÇEKİK GÖZLÜ BİRİNİN JAPON MU ÇİNLİ Mİ OLDUĞUNU ANLAMAK İÇİN ELİNDEN TUTUN YAPIŞIYORSA JAPONDUR, KOLU ELİNİZDE KALIRSA ÇİNLİDİR :)
-
-
-
-
100 Kadına sorduk 2088 cevap aldık, sorduğumuza, soracağımıza PİŞMAN OLDUK!!
-
-
-
-
Eşeğe altın semer vursalar, eşek yine eşek değildir.Altın kaç para haberin var mı senin? Eşek değil Eşek bey diyeceksin.
-
-
-
-
Elinde coca cola şişesiyle eve koşan çocuk reklamı çıktığı gün ramazan başlar.
-
-
-
-
Facede o kadar çok özlü söz okudumki, babam (üşüdüm) dese, kalın giyin demem, (üşümek güzeldir eğer seni ısıtacak biri varsa) derim.
-
-
-
-
Yemek kaşığı yemek, tatlı kaşığı tatlı yemek için ise tahta kaşığı tahta yemek içindir.
-
-
-
-
Oruç tutan insan sinirli olur derler. kim sinirliymiş lan? sanane benim sinirimden? sen kime sinirli diyosun !
-
-
-
-
Küçüklüğümden beri en büyük hayalim de şuan tüm bildiklerimle 1. sınıfa dönmek
-
-
-
-
ALLAH sevdiğine kavuştursun diyen dilenciler nerdesiniz verin lan paralarımı
-
-
-
-
Kavga ettikten sonra neden kadınlar değilde erkekler ceketini alıp çıkar. Çünkü kadınlar hemen üzerine ne alıp çıkacağına karar veremezler..
-
-
-
-

ağlamak acıya şifa olsaydı eczaneler soğan satardı..
-
-
-
-
NISSAN tersten okununca hal hatır soran bir araba durumuna geliyor :)
-
-
-
-
Devletimiz en büyük vergiyi alkolden alıyor.En fazla parayıda diyanet işlerine harcıyor.Yani imamın maaşını sarhoş ödüyor. Bu durum caizmidir ? İmamın aldığı para helal midir ?
-
-
-
-
Bazı "arkadaşlarımın" varlığı ancak kandil yada bayramlarda belli oluyor. ;) ..Sanki gizli bir adada yaşıyorlar ve toplu halde Kandil ve Bayramlarda ortaya çıkıyorlar, sezonluk meyve tadında
-
-
-
-
Bugünün gece duası : Yapabilecekken yapmadığım kötülükler için, tarafıma ekstra sevap yazılmasını talep ediyorum.!
-
-
-
-
Lütfen sevgililerinizi sokağa atmayın sonra facebooka gelip kendilerini şair zannediyorlar
-
-
-
-
Arkadaşlarımın telefonumu kurcalamasından nefret ediyorum.. belki özel bişey yok? belki mesaj kutusu bomboş? bakıcaksınız utanıcam sonra.
-
-
-
-
Eskiden Duşkabini Mi Vardı ? Anamız Bizi Leğende, Kafamıza Sabunla Vura Vura Yıkardı..
-
-
-
-
Uyandıktan sonra tekrar yatıp rüyasının devamını görmeye çalışanlar kulübü..'kurcam lan kimler katılır

3 yorum: