17 Mayıs 2012 Perşembe

pet şişeyle oynarken aklıma gelenler

Pet şişelerle oynamayı sizler de benim kadar seviyor musunuz?


Ne yaptığımı anlatmama gerek yok di mi?
Fotoğraflar zaten anlatıyor..
Bu iş için bulabildiğim en büyük pet şişeyi kullandım


Her tarafı pet şişeden.Sapı, gövdesi, ağzı...
Önce bir kat koyu renk boyadım ki daha sonra yapıştıracağım gazete parçaları şeffaf şişenin içine bakınca görünmesin..



Biraz et kalınlığı vermesi için dışını gazete kağıtlarıyla kapladım..Hem böylece sapı ve ağzı da iyice sabitlenmiş oldu..


 Ben öyle zarif süslemelerden anlamam..
Sadece böyle kabaca boyayıverdim..
Farkındayım rengi de berbat bir şey oldu :)


Biliyorum sizler olsanız, üzerine minik çiçekler yapıştırır, güzel de bir kapak yapardınız...
Ama ben çabuk sıkılıyorum..Daha fazla çekemem bu pet şişeyi :))


 Haa unutmadan..İçine koyduğum sıvı dışarı akabilsin diye, bu sürahi ağzını yapıştırmadan önce gövdeye delikler açmıştım....(ateşte kızdırılmış bir çatal yardımıyla) Yani bu sürahiden gayet güzel su akıyor..


Küçük, sevimli bir sürahi oldu işte ..Gerçi rengi içler acısı ama idare edin artık :)



-
-
-
-

Aaa durun durun bir şey daha denemek istiyorum...



Pet şişeleri boyuna şerit şerit kesip, bunlarla sepet örer gibi bişey deneyeceğim...


Şeritleri bir alttan bir üstten geçire geçire ördüm böyle sepet gibi..


Şirin bişey olabilirdi..ama ben sıkıldım oynamaktan..


Fazla yüksek oldu..Üstten biraz kesip kısaltayım...
 Böyle vazo gibi bir şey oldu..


Karşıdan bakınca cam bir obje gibi görünüyor :)


Çabuk sıkılmasam daha da özenir, daha düzgün yapardım...



Valla çok sevimli oldu bee :)




-
-
-
-

Ve son bir şey daha denemek istiyorum..






Tuzluk veya yağ şişesi veya baharatlık, veya limon suyu koyma şeysi olabilir..
Hele hele kapağına da bir kaç delik açınca, tam bir tuzluk olur :))


Şu pet şişeler ne sevimli şeyler be :))
Benim hiperaktif bir yapım var..Fazla oturamıyorum..Hatta yerimde bile duramıyorum..Sıkılmasam daha devam edecektim..Ama daha sonra tekrar deneyeceğim..
Kocaman sevgiler her birinizee :)
-
-
-
-
-
-
-

17 yorum:

  1. E pes ablam, dur bakalım senden daha neler öğreneceğiz:))) Maşallah sana.
    Kocaman öpüyorum:)

    YanıtlaSil
  2. ya figen abla yoktan var eden cenabı allah sanada ne güzel yetenekler vermiş bayılıyorum sana:)

    YanıtlaSil
  3. canlar var ya, alın elinize 2-3 tane boş pet şişe...biraz bakın onlara...insanın aklına bir sürü şey geliyor :)))
    sevgiyle öpüyorum sizleri cankızlar..

    YanıtlaSil
  4. ayy fıgen ablaa alemsin:)))
    bu aklına gelenler okul projeleri için harika fikirler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ee küçük yeğenimin okuldaki bu tür ödevlerini kim yapıyor sence? :)))
      onlarla oynaya oynaya bu hale geldim ablam :))

      Sil
  5. her bir fotoda ağzım biraz daha açıldı.İnanılmaz bir insansın figenablam, sen ne kadar uyduruk dersen de sana ve yaptıklarını izlemeye bayılıyorum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haydaaa..ben bunları sizlerden öğreniyor ve ilham alıyorum..üstüne bir de övgü alıyorum iyi mi? :))
      cansınız hepiniz yaa :)

      Sil
  6. Geri dönüşüm uzmanı figenciğim fikirlerine bayildım,şimdi pet şişeleri atmadan önce uzun uzun bakacağım sizleden neler yapılır diye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pet şişeleri sevin..ben bayılıyorum onlarla oynamaya valla :))
      çok sağolasın bitanemm :)

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. daha çok eğlenceli diyelim :))
      teşekkürler ablam..

      Sil
  8. 2. projeyi tuttum Figen Ablacığım. Lakim boyuna mı kesiyorsun o pet şişeleri ki şeritler uzun oluyor yoksa ekleme var mı? Hatta aklıma senin dah önce yaptığın gazete sepet geldi, onu mu deneyerek başlasam acaba?:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabii tabi boyuna kesiliyor can..
      dene valla o kadar eğlenceli ki :)
      çok teşekkürler bitanem..

      Sil
  9. Kaldım öyle Figen ablam, vallahi bravo. Ellerine fikrine sağlık ne güzel şeyler oluyormuş bu petlerden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yaa dilekcan..daha neler geliyoe insanın aklına bilsen :)

      Sil
  10. Sepet örme işini tuttum.Ben de öyle uzun uzun oynayamam senin gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen de mi benim gibi hiperaktifsin? tülinim noolcak bu bizim halimiz yaa..bir dakika boş duramıyorum :)

      Sil