1 Mart 2018 Perşembe

Can sıkıntısı anlarında :)

Dostlar, canınız sıkılır da biraz eğlenmek isterseniz, burayı tıklayarak bu resim efektleriyle neşeli çalışmalar yapabilirsiniz..
Ben şöyle birşeyler yaptım :)))
*
*
Aaaah, ah..Hiç unutmam, 2. dünya savaşı yıllarıydı..Hey gidi günler hey..Kızımla birlikte kaçıyorduk işgal edilmiş topraklarımızdan..Dikkatinizi çekerim, kızım da tıpkı ben..Hatta ciddi ciddi ben :)))


Bir zamanlar bir yağlı boya tablonun içinde yaşıyordum  :))


Sahi, melek gibi insanım ben ya..İnanmazsanız ahan da ispatı :)


Anneee!! Bu ne be, cadı mı?Ben bile korktum ya :)


Ahan da ilk kadın pilot ben :))


Bu ne be?
Kurban bayramıymış da, acaba kurban mı kesiyor muşum? :))


Ben orta çağ cadısıyken :)


:))))
Buna, gülmekten bişey yazamayacağım..
Yalnız laf aramızda, bana tacı takan kızın anneannesi gibiyim :))))


Ahan da benim posta pullarım..


Hieeeyyttt!!!!
Savulun bre gafiller!!!
Kodum mu oturturum ha!


Hem erkekmişim, hem de kumarbazmışım..
Tüüüüü!!
(Yalnız dikkatinizi çekerim, yakışıklı bir erkek oldum :)) )
Şşşştt kızlar çekilin bakim tepemeden..

                                                                                         


Torunummuş bu kız; bir de manyakmış, böyle benim resmim elimde geziyormuş dağ taş..


Ben cadıykene :))


Hııı bir dönem paraların üstüne resmimi koymuşlardı..
Amerika' nın eski devlet başkanlarımdanım ya ben, onun için yani :)


Ay buna bişey diyemicem :)))


Figen abla' ya kamyon çarpmışkene :)

Anaaa, ben cidden erkek olsam yakışıklı olurmuşum ha..
Saçlar da pek bi değişik olmuş :)))
Eveeet, bu da ben erkekkene :)


Cadı ve de büyücü figen abla..:)


Durun ben kendimi şööyle bi nakış nakış işleyeyim.Hatta etamin yapayım :)


Baktım ki evde kalacağım, bari kendi kendime gelin-güvey olayım dedim :)))
Tabii ki ikisi de benim :)


Eveeeet, ne çalayım sizlere?


Kart gelin  :)


Bu tablonun ismi FİGO LİSA mı olsa acaba :)



Ben zombiykene :))



Sevgiyle kalın ve hep gülümseyin :)
-
-
-
-
-

28 yorum:

  1. fotoğraflara gülmekten öldüm, en çok da sporcu haline :)))

    YanıtlaSil
  2. erkek vücutçuya mı? :)))
    evet o hoş ya..yalnız ben hala, erkek olsam ne kadar hoş bir adam olurdum onu düşünüyorum :))))
    teşekkürler can Noblesse :)

    YanıtlaSil
  3. Akşam akşam koptum valla sayenizde :))
    samimiyetinize bayılıyorum:)İkinci dünya savaşında anne ve kızın benzerliğine bittim..
    Erkek halinizde çok hoş olmuş..sevgiyle kalın:)

    YanıtlaSil
  4. anneyle kız benim de favorim :))
    kim istemez ki kendisine bu denli tıpatıp benzeyen bir kızı olsun :)
    hatta bu resme bakarken sanki kendi küçüklüğümü görüyorum.şu çalışma beni de çok etkiliyor ya :))
    teşekkürler canlar canı :)

    YanıtlaSil
  5. figenciğim sen çok yaşa emi koptum valla.hepsinde de çok tatlısın ama vücut güzeli favorim.canımsın yaaa

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler bitaneciğim :)

    YanıtlaSil
  7. İlahi abla yaaa gene güldürdün beni..
    Yanlız benim çılgın figen ablam o nakış tabloyu işler ve hatta işlemeli diyorum.
    Veee hemen o siteye gidiyorum...

    YanıtlaSil
  8. emelcim sen de paylaş bizlerle ama e mi? :))))

    YanıtlaSil
  9. sen gerçekten muhteşem bir insansın ablam... yaratıcılığın, el emeklerin, tatlılığın, esprili yazım tarzın, yüzünün ve yüreğinin güzelliği... bu böyle uzar gider... maşallah sana...
    öyle hoş anlatımla paylaşmışsın ki gülmekten bir hal oldum... Allah (c.c.) da seni güldürsün inşallah...
    çok çok sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  10. sen de öylesin cankız sen de..
    Allah seni de korusun..hepimizi korusun..teşek

    YanıtlaSil
  11. Hay sen çok yaşa emi Figenim sabah sabah neşelendirdin beni bende deneyeceğim.Sevgiler.Mutlu bir gün diliyorum
    www.esensdollsandpuppets.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. Ne demeli size bilmem güldürdünüz beni teşekkür ediyorum size iyi geldi:))

    YanıtlaSil
  13. Sabahımı aydınlattın Figen abla..Baktım güldüm, okudum güldüm..Sen benim için ayrı bir renksin hemde rengarenk..

    YanıtlaSil
  14. Alemsin Figen ablacım, fotoğraflardan çok anlatımına güldüm :) Çok güzel olmuşlar ama melek haline bayıldım :)

    YanıtlaSil
  15. ::))) ay figen çok yaşa emi :)))

    YanıtlaSil
  16. Bir insan kesinlikle boş durmayacak, birşeylerle uğraşıp yaratıcı olmak lazım.
    Böyle birşeyler ortaya çıkıncada insan mutlu oluyor. Kendi mutlu olmakla birlikte çevresinede mutluluk saçıyor.
    Evet can dostum bunlardan biriside sizsiniz, Yüzümüze tebessüm getirdiniz teşekkür ederiz ellerine sağlık:)))

    YanıtlaSil
  17. Yaptığın harika çalışmalarla tatlı dilin ve muzipliğinle bir tanesin sen Figen abla:)

    YanıtlaSil
  18. sağolun cankızlar..valla sabah sabah sizleri burda görmek de bana çok iyi geliyor :)

    YanıtlaSil
  19. Öylesin ki Figen abla erkekken bile güzelsin sen. ;) :D

    YanıtlaSil
  20. yaa ne demezsin cemrem :))
    çok sağolasın can :)

    YanıtlaSil
  21. :)))eşimede gösterdim güldük.bak senin kafadan dedi zira o siteden gelme çook fotoğrafım var ve hatta bir çok yerde avatar olarak kullanıyorum:))favorim savaş yılları bayıldım.beni güldürdün sende hep gül daima gül olur mu? sevgiler.

    YanıtlaSil
  22. sen de can sen de :)
    eşine selam ve sevgiler..seni de kocaman öptüm :))

    YanıtlaSil
  23. önce bir gülmem geçsin de sonra yorum yazacağım,ilahi Figen Abla sen hiç yazlanmazsın,cankızdan sevgiler.

    YanıtlaSil
  24. ya figenciğim, bu resimlerde benden güzel olmuşsun yaaaa, ilk karşılaşmamızda bir tarafını yamultacağım bilmiş ol. Bende isterim bu resimler gibi ama benim güzel yüzüm olacak anladınmı beniiiiiii. HAHAHAHAHAHAya alemsin sen vallahi keşke yıllar yıllar önce karşılaşsaydım seninle hiççç ama hiççç yaşlanmazdım senin yanındaaaaaa BEN KİMMİYİM TABİİ Kİ GÜLŞEN NAMI DİYAR ÇOLAK AYŞEEEEE

    YanıtlaSil
  25. gülşencim, erkek halim nasıl ama :)))
    kız ben erkek olsam seni alırdım valla ya :)))
    sevgiyle öpüyorum bitanem seni :)

    YanıtlaSil
  26. ah canım benim ya, beni seven kız arkadaşlarım. hep aynı şeyi söylüyor. Erkek olsaydım seni alırdım diyorlar.Buda gösteriyorki anasından erkek doğanlar beni görmüyorlar, ne yapalım annenle babana ısmarlasammı acaba bana bir eş göndersinler hehehehehe

    YanıtlaSil