12 Temmuz 2011 Salı

tiyatro provası

Bu oyunumuzun ismi
PERİLİ EV
Oyunu ben yazdım.Çok değişik bir komedi..Şu an prova aşamalarındayız.Yakında oyunumuzu sahneye koyacağız.Bir görseniz, o kadar değişik ve eğlenceli bir konu ki.
Sahnelendiğinde tüm oyunu buraya ekleyeceğim..
Şimdilik provalarımıza bir göz atın.Bakalım bir ön fikir sahibi olabilecek misiniz?



Oyunda ben hayalet yaşlı  bir kadınım....Öyle yalnızım ki oyunda, yalnızlıktan artık gözüm dönmüş, kimi bulsam rehin alıp eve hapsediyorum..Hatta gerçek kızım da bu evde rehin olacak :))
Tiyatromuz oyuncu kadrosunun bir kısmı..Hepsi de harika oyuncudur..
Ön sırada, ortada oturan Hacer abla'yı ayrı severim..O mis gibi anne kokar...Öyle tuhaf bir sıcaklığı var ki, onu her gördüğümde koşup dizlerine başımı koyasım geliyor..Sakın o benim gerçek annem olmasın :)



























21 yorum:

  1. bu oyununda çok beğenileceğinden eminim, tamamını ne zaman görebileceğiz figenablacım

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir tiyatro ortaya çıkacağından eminim ve şimdide başarılar ve kolay gelsin diyorum.
    Kıymetli dostum kapı menteşelerini merak etmişsin.Onlar bildiğimiz lehim tellerindendir.Küçük bir parça kesip yapıştırıyorum hoş bir menteşe görünümü oluveriyor:)))

    YanıtlaSil
  3. Süpersin Ablacığım, Bravo. Sabırsızlıkla bekleyeceğim ekleyeceğin videoyu. Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  4. ya ne kadar becerikli hatta süpersin.10 parmağında adeta 20 marifet.eminim tiyatro süper olacak.kolay gelsin diyor kocaman öpüyorum

    YanıtlaSil
  5. Süpersiniz hepiniz hem de bu kere yazıp yönettiğin oyun olunca deymeyin keyfime daha bir heyecanla izleyeceğim figen ablacığım merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  6. Videoyu sabırsızlıkla bekleyeceğim :) çok güzel olacağından hiç şüphem yok ...

    YanıtlaSil
  7. hepinize en kocamanından teşekkürler ediyorum canlar...
    teşekkürde geciktiğim için bağışlayın...valla gripten yatak döşek yatıyordum :)))
    ben de oldum mu ne pis grip oluyorum yahu...yemin ediyorum benim gripler5-6 ay filan sürüyor...
    ben her biriciğinize tekrar teşekkür ediyorum...
    oyunumuzun sahnelenmesine sadece bir kaç gün kaldı dostlar..
    hasta yatağımda, elimde oyun metni habire okuyorum..
    Allah mahçup etmesin inşallah...
    şunu da yüzümün akıyla bi halledeyim, bir süre sessiz sakin dinlenmek istiyorum...
    ah keşke her biriniz gelip de o gece yanımda olabilseniz...
    can dostlarım benimmmmm :))

    YanıtlaSil
  8. Figeeen bana telefon numaranı yazsana kurutulmuş çiçekler için konuşalım... Akşam 7 den sonra konuşuruz:))

    YanıtlaSil
  9. ჱܓOlá, amigo!
    。°✿

    Passei para deixar um abraço.

    Boa semana!
    Beijinhos.
    Brasil

    ✿✿♪

    ♫° 。✿✿ჱܓ

    YanıtlaSil
  10. banucuuuummm, telefonumu nereye yazayım ki?
    senin bloğa yazsam, yorumlar anında çıkıyor,onay beklemeden...
    yaw ben nerden yazıcam telefonumuu? :)))

    YanıtlaSil
  11. Sen nasıl bişisin anlamadım ki ben ablam!!!! Her telde, her yerde.. yazan, yapan, uygulayan ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  12. ah ablam ah...mecbur olmasam uğraşır mıyım :)))
    tatlı mecburiyetler işte :)
    kocaman teşekkürler..

    YanıtlaSil
  13. sevgili figen 10 parmağın da 10 marifet tiyatro yazarlığı harikasın eminim muhteşem olacak

    YanıtlaSil
  14. Gönülüm inan ki biz oynarken çok gülüyoruz :)))
    zaten ben yazarken de çok gülmüştüm :))
    çok teşekkürler ablammm :)

    YanıtlaSil
  15. Evet prova çekimlerindende belli çok güzel bir oyun sergileyeceğinizden eminim, şimdiden başarılar.
    Ya adres için bana mail atcağınızı yazmışsınız ama sizden hala mail gelmedi.
    Lütfen tekrar atarmısınız.:))
    ozdenceyhan58@gmail.com

    YanıtlaSil
  16. ♥ •˚。
    Amigo,
    Passei para te deixar um abraço.
    Beijinhos, querido.
    Brasil
    ♥ •˚。
    °° 。♥。
    ●/ ♥•˚。˚
    /▌
    / \ 。˚。♥

    YanıtlaSil
  17. Magia da Inês
    Está muito bonito o meu amigo :)

    _________$s$sss$$sss§§§§s§§§§§
    ______s§§§s_ss§§s_§s_____§ss_§§§
    _____s§_§_§s§__§§s______________§s
    _____§_§§_§_§__sss_______________§§
    ____§__s__s_§___________§_____s__§§
    ___§s___________________§§___s§§_§§
    ___§____________________s§s_§s§§s§§§§s
    __s§____________s_______§§§ssss§_§§§§§
    ___§____________§§s____§s§§§§§s_sss_§§
    ___§§________ssssss___§§___§§___§§§§s
    ____§§§______§§_s§§s§§§__s§____$$
    _____§_______§s_§§§§§_________s$
    _____s§___s§§§§§§_________$®js$
    ______s§s___§§§§§_________ss__$s
    ________ss§_§§______________$$$
    __________§§§_______________s$s
    __________§§s__sss_________$$s
    __________$$$$$ssss$$ssssss$$s$$$$
    __________$$_s__$$$$$$$$$$$$__s_$$$
    ___________$___$$_____s$$$$_______$$
    __________$s__s$_______$_ss_______$s
    _________$$___$_________$_$$ssss_s$
    ________$$___s$_________$s_$$ss$$$$
    _______s$____s$__________$_$$__s$_s$
    _______$______$___________$$s____s$$
    ______$$_____s$$__________$$s$____$
    ______$_______$$$________________$$
    ______$__________$ss____________s$
    ______$________$$__$$$$$______s$s
    ______$$s__s$_§§§§_____$$s$$$$$
    ________s§§___§§__§§ss§s§§§§§s§§
    ______ss§§___§§s____s__________§
    _____s§s___§§§_______________s§
    _____§§___§§______________ss_§s
    _____§§_s§§_____________§§§§§§
    _____§_s§§____________s§§§§__ss§§s
    _____§_§s________________________ss§
    ______§s§__________________________s§§
    ______$____________ss________________§§
    _____$_$$s_________§s____sssssss§§§_____§
    ____$$_s$ss$$ss__§§sss§§§ss§§§§§§§§_____s§
    ___s$_$$___$s__$$$s_____________________§§
    __$$__$$_s$s___$$s$_________________ss§§s
    s$__$$$s_$____s$____________s§s§§§§§§s
    s$$$$$__$_____sssss§§§§§§§§§§sss
    _$_____$$ss$$$$

    YanıtlaSil
  18. teşekkür ederim pinklyciğimm :)

    YanıtlaSil
  19. asıl O sensin Işıl'cığımmm :)

    YanıtlaSil