24 Mart 2011 Perşembe

Ve Şiir Kitabım Basıldı...

Hemen hevesle açtım yayınevinden gelen kocaman paketi....
Bu benim ikinci ve en severek hazırladığım şiir kitabımdı...


Bilenler bilir,  bir kitabın basım maliyeti küçümsenemeyecek kadar büyüktür..


O yüzden bizler altı arkadaş olarak bir araya gelip, bir kitapta toplanıp, altı şairli bir şiir kitabı çıkartmayı denedik...


Şair başına yirmişer sayfayı kaplayarak, kitabımızı şiirlerimizle donattık...
Hatta dizgisini bile kendimiz yaptık...Bunun için kimbilir kaç gece bilgisayar başında sabahladık...


Aaaa, az daha söylemeyi unutuyordum, kitabımızın kapağını ve kapak resmini ben yaptım...
Emeklerimize sağlık....


Burası kitaptaki kendime ait bölüm..
Fotoğraftaki keman çalan da benim :)
Bu blogda hiç şiir paylaşmamıştım.Ama şu an sadece bir şiirimi paylaşabilirim...
Mesela şu başlığı görünen anlamsız şiirimi :)


Anlamsız bir şiir


Sessiz sakin ağlayacak bir kuytu ararken,
Yolda çıkıverdiniz karşıma
Yuttum gözyaşlarımı
Gülümsedim sizlere...


İçim ağlıyordu,
Göremediniz...


Herkesler çekilip gittiğinde ben hep ağlardım,
Siz bilmediniz...


Yıllar,penceremden gün ışığını,
Yollar,umuda giden ayak izlerimi çalarken,
Bahçemdeki son çiçekleri suladım umutsuzca...
Yükseklerdeydi başınız
Farketmediniz
Papatyalarıma bastınız...


Tebessümlerim misliyle döndü de geriye
Acılarımı paylaşmak istemediniz...


Bu sırıtan maskeyi siz taktınız yüzüme.
Çıkarmak istedikçe,
'Sen böyle güzelsin' dediniz...


Yürek acılarım vardı onulmaz,
Aldırmadınız...


Bir tek kalemime gücünüz yetmedi
Karamsar şiirlerimi görünce
Gözlerinize inanamadınız...
Ben hep yalnızdm,hep yarım,
Anlamadınız...


Figen abla




Hepinize sevgiyle
-
-
-
-

13 yorum:

  1. canım,mahşallah diyorum.10 parmağında 10 marifet hayırlı olsun.şansı açık olsun.sevgiler

    YanıtlaSil
  2. oy oy oy çok teşekkür ederim canısı...sağolasınnnn :)

    YanıtlaSil
  3. tebrikler yeteneğin her alanı var maaşallah

    YanıtlaSil
  4. şiir harika figen ablam aklına fikrine ellerine kalbine sağlık kitabın hayırlı uğurlu olsun tebrik ederim.Buralardan bulabilecekmiyiz kitabını acaba sevgiler

    YanıtlaSil
  5. İsmi çok güzelmiş Figen abla, Cemreler Düşerken çok yakışmış, şiirine bayıldım, vay dedim hani.Sanat sanırım böyle bişey kemiklerine iliklerine işliyor insanın,her daim bir volkandan fışkıran lav oluyor,bir şelale çağıl çağıl... En kısa zamanda edineceğim bir adet ve keyifle okuyacağım...
    Beni biliyorsun koca bir dilim var hiç tutamadığım diğer şiirler için okudukça yorumlar gelecek elbet ama ne çıkarsa bahtına yani... öpüyorum yanaklarından...

    YanıtlaSil
  6. Biliyordum sen de baska bir tilsim vardi, demek edebiyat bagi imis beni yamacina yanastiran. :=))

    Hayirli olsun ve vitrin süsü olarak kalmasin insallah kitabin, cokca okura ulassin ve okuma aliskanligina katkisi olsun.

    Sevgimle:=)

    YanıtlaSil
  7. vayyyy be figen abla müthişsin.emeğine sağlık ne güzel izler bırakıyorsun arkana allah daim etsin çok tebrik ederim

    YanıtlaSil
  8. Çok sevindim ablacım,hayırlı olsun,Allah kitabının yolunu açık etsin.Şiirini çok beğendim,
    ''...Bu sırıtan maskeyi siz taktınız yüzüme.
    Çıkarmak istedikçe,
    'Sen böyle güzelsin' dediniz...''
    bu kısmı çok güzel.Yapmacık insan ilişkilerini ne güzel anlatmışsın.

    YanıtlaSil
  9. Ayrıca sabahtan beri yorum yazmak için uğraşıyorum,bir türlü mümkün olmadı,ancak açıldı yorum sayfası.Yoksa sabahtan ortak olacaktım sevincine...

    YanıtlaSil
  10. HAYIRLI UĞURLU OLSUN, KISMETİ BOL OLSUN İNŞALLAH.
    ABLACIM SİZİ İZLEDİKÇE DAHA NE MARİFETLER ÇIKACAK DİYE DÜŞÜNMEDEN DE EDEMİYORUM.
    ŞİİRİN İSE ADININ TAM TERSİNE ANLAMSIZ DEĞİL,İÇİMDE BİR YERLERİ CIZLATACAK KADAR DOKUNAKLI GELDİ.
    GÖNLÜNE SAĞLIK....

    YanıtlaSil
  11. ben kurban olurum her biriciğinizeee :)))
    gerçekten ilgilenen, i,steyen olursa seve seve gönderebilirim birer kitap..
    hepiciğinize kocaman sevgiler can kızlar :)

    YanıtlaSil
  12. yüreğinize sağlık,ne kadar da anatla iç içe bir hayatınız var...bayıldım...

    YanıtlaSil
  13. çok teşekkürler ediyorum sevgili ebruli günce :)

    YanıtlaSil