30 Ağustos 2010 Pazartesi

Maket ev-7

Yeter yaw gına geldi artık senin maket evlerinden diyeceksiniz ama sakin olun.Bitiyor.Az kaldı.Yakında bıkar ve bırakırım :) Şöyle bir evcik yapmaya heveslendim.Önce çizdim.
Ocakta kızdırılmış bıçakla strafor parçalarından,evin duvarlarını kestim.

Bu şekilde kesmek hem kolay, hem temiz iş, hem de çok eğlenceli.


Duvarları birleştirdim.

Benden başka hiç kimse bilmese bile içine de tam takım halinde bütün eşyaları yaptım minik minik. Bu arada,iki kat arasında merdivenler de olsun.

Pencere camları,şu yoğurt kapaklarından.

Taş ev olacak bu.Taş dekorunu yine ocakta kızdırılmış bıçakla verdim.

Bu taş ev dokusunu vermek müthiş keyifliydi.

Kiremitler yine kalınca bir kartondan parça parça kesilip döşendi.

En sevdiğim de bu boyama aşamasıdır.

Boyama konusunda favorim,guvaj boya.


Ne şirin oldu yaw :)

19 yorum:

  1. biz bıkmadık sende bıkma can..ellerine sağlık şirin ki ne şirin...

    YanıtlaSil
  2. fiammacık teşekkürler :))))
    şu kurslarım artık başlasa da rahatşasam...boş durmayayım diye nelerle uğraşacağımı şaşırdım artık görüyorsun :)))))

    YanıtlaSil
  3. yaa hepimizde rehavet var sırf sen böyle değilsin..insan baharda canlanır yazın kanlanır bizse kışın coşuyoruz:))
    cok guzel evlerinin hepsi birbirinden güzel ve emekli...
    ben senin blogunu blogumdan takip edemiyorum nedendir bir türlü cözemedim 3 ay geriden geliyor sanki 3 aydır hic yazı yazmamışsın gibi görünüyor:(

    YanıtlaSil
  4. valla ben de çözemedim canısı...
    hele hele şu çengelli iğneli logo var ya?onu onmarifete bağlamayı da beceremedim :(
    bu yaşta ne zor öğreniliyor yaa :(
    kocaman öpüyorum seni :)
    beni rahatlattın fiammacık..demek bu rehavet geçici...
    tamamdır,bir aya varmaz onmarifette toplanırız :)))

    YanıtlaSil
  5. insallah figenablacığım benim pek resim cekesim yok yoksa elim boş durmuyor surekli birseyler yapar halde buluyorum kendimi:)) diğer konuya gelince...kumanda panelinden...tasarım a giriyorsun.gadget ekleye giriyorsun.resmi yapılandır diye bir şey çıkıyor başlığa:10marifet yazıyorsun resim yazısı: figenabla yazıyorsun bağla: www.10marifet.org/uye/figenabla yazıyorsun. o ikonu önceden masaüstüne kaydet ki resim:e ekleyebilesin. ben de zar zor yaptıydım ,sesi biliyor banuca biliyor istersen onlara sor bir de can... optum kocaman

    YanıtlaSil
  6. figenciğim yazmayı unutmuşum gadget ekle yi sectikten sonra ''temel'' kısımda bir sürü eklemeler cıkıyor yanlarında artı işareti olan..bunun için yani 10marifeti eklemek için ''resim ''i sececeksin ''resmi yapılandır'' diye bir sayfa cıkacak karşına yukarıda yazdıklarımın tümünü bu sayfaya yazacaksın... dene insallah olur can...

    YanıtlaSil
  7. dur hala bu ayarlarla cebelleşiyorum ben :D

    YanıtlaSil
  8. sonunda başardım...
    fiammacığım çok teşekkür ediyorum...sen bir meleksin :)

    YanıtlaSil
  9. ay ne meleği canım:) güldürdün beni:) ben de senin gibi blogzedeyim:)))

    YanıtlaSil
  10. haaa...o zaman öyle diyelim..
    damdan düşenin halinden,anca damdan düşen anlar :)))))
    teşekkürler canlar canı :)

    YanıtlaSil
  11. Çok beyendim bu yeni evi bende deneyeceğim.Hiç bıkılırmı bu güzel evlerden.

    YanıtlaSil
  12. teşekkür ederim esenciğim..
    biz bu strafor harikasını yeni keşfettik..daha önce neden aklımıza gelmemiş ki?
    sakın kimseye söyleme ama artık çöp kutularında strafor gördüm mü hemen saldırıyorum..çok ayıp bana di mi? :))))

    YanıtlaSil
  13. ya figen ablam harikasın sen harika... gene heveslendirdin beni... :)

    YanıtlaSil
  14. darmancığım hadi gel yapalım..benim arka balkon strafor dolu...hadi dersen koşar başlarım ..birer ev yapıp komşu oluruz :)
    çok teşekkürler ediyorum canlar canı...

    YanıtlaSil
  15. taştan ev yokmu?

    YanıtlaSil
  16. vardı.bulamadınız mı? eski kayırlarda olacaktı..

    YanıtlaSil
  17. tüm yaptıklarınıza bayılıyorum...

    YanıtlaSil
  18. canım benim Allah razı olsun :)

    YanıtlaSil
  19. kac cm yapiyorsunuz duvarlarini filan

    YanıtlaSil