1 Eylül 2014 Pazartesi

bEZ BEBEK DİKİYORUM :)


Kalıplarım bunlar....



Kumaşa geçirip, kesiyor, dikiyor ve parçaları hazırlıyorum.


Bu parçaları elyafla doldurup, birleştiriyorum.


Ayakların sevimliliğine bakın...
Bu ayakları yapmak çok basit...
Ayağı önce düz olarak elyafla dolduruyor, sonra iğne-iplik yardımıyla boğa boğa ayak parmaklarını, teker teker  oluşturuyorum..



Eklemler yine hareket ediyor...


Sevimli birşey olacak gibi bu :)



Saçlara dikkat...
Önce kafadaki bütün saçlı kısmı  kahverengi tüylenen bir iple gelişi güzel  dikerek dolduruyorum...
Sonra da elime bir saç fırçası alıp, yünle kaplanmış kafayı didik didik tiftikliyorum...


Tiftik tiftik ettiğim kısımlar saç gibi tüylenip kabarıveriyor..


Yüzünü çiziyorum, giysilerini hazırlıyorum...



Ayıptır söylemesi sıkıldım ve bu haliyle bırakıyorum..
Amaaan kim uğraşacak şimdi yüzüyle gözüyle boşveeerrr :)

Kocaman sevgiler siz canlara :)
-
-
-








sew cloth doll, cloth doll sewing, cloth doll patterns, handmade doll, Stoffpuppe nähen, Stoffpuppe nähen, Stoffpuppe Muster, handgefertigte Puppe, coser muñecas de tela, paño de coser muñecas, los patrones de muñecas de tela, muñeca hecha a mano, costurar boneca de pano, boneca de pano de costura, os padrões de boneca de pano, boneca handmade, шить ткани куклы, шитье ткани куклы, узоры ткани куклы, куклы ручной работы, cucire bambola di stoffa, panno bambola cucito, modelli di bambola di stoffa, bambola fatta a mano, bez bebek tikmək, parça körpə tikmək, parça körpə qəlibləri, əl istehsalı oyuncaq körpə


1 yorum: