25 Haziran 2013 Salı

Halk müziği konseri verdik..

Dün gece, Halk Müziği Konserimiz vardı..
Şu kürsüdeki sunucu benim...
Buyrun kısa kısa görüntülerimize bir bakalım...






Bu ikinci videonun sonunda ne olduğunu anlamamışsınızdır, ben anlatayım :))))
Birici bölüm-15 dakika ara-halk oyunları gösterisi-teşekkürler-duyurular filan bitmişti.
Normalde sazların ve koronun benim arka tarafımda çoktan yerlerini almış olmaları gerekiyordu...
Onların orada olduğunu düşünerek sunumumu yapmaya başladım..
Abooow bir bakarım arkada hiç kimse yok.Hep beraber kuliste sohbete dalmışlar.. :)))
Ay o an, nereye kaçsam bilemedim... :))

Şimdi bir de ikinci bölüme bakalım :)





-
-
-
-



2 yorum:

  1. Hiç yorulmaz mısın sen? Nazar değecek bu gidişle. Hadi ben maşallah diyeyim.

    YanıtlaSil
  2. tülinim çok teşekkür ediyorum gülüm :)

    YanıtlaSil