7 Haziran 2013 Cuma

Eklemli ve ilginç bir bebek veya kukla

Bakın bu kez değişik bir şey yaptım.
Telleri bu şekilde büktüm.
a parçası b parçasının tam ortasına girecek.ve aralarından başka bir tel geçip onları sabitleyecek.


İşte mükemmel bir eklem..Bizim diz yapımıza benziyor di mi?


Çok kabaca iskeleti bu şekilde hazırladım...


Şimdi de etli olacak kısımları, tutkala batırılmış gazete parçalarını dolaya dolaya kalınlaştırıyorum.


bu kafayı, ince kadın çorabı - elyaf - iğne - iplikle ŞU SİTEDEN bakarak yaptım..



Ve kol-bacak-beden üzerine tutkallı bez şeritler dolayarak vücudu oluşturmaya devam ettim.


Bununla oynamak o kadar keyifliydi ki, hemen bi yenisine başladım..


Tüm eklemleri hareketli..Çok sevimli :)




Bunun gövdesi için bir boş aseton şişesi kullandım..Aklımı seviyim :)








Eveeet, tüm vücudu , kafayı boyayıp, ağız-göz filan yaptıktan sonra, bu kuklalarımı alıp sizlere tekrar göstereceğim...
Şimdi bana müsaade, bunların son şekillerini vereyim :)
Kocaman sevgiler sevgili blogdaşlarıma :)
-
-
-
-
-



6 yorum:

  1. tek kelimeyle harikasın sen yaaa.bravo.ne sabır ne emek yani...

    YanıtlaSil
  2. çok sevimli bi çalışmaydı :)
    teşekkürler kuzucum :)

    YanıtlaSil
  3. Figen abla bunlar ne teli acaba?

    YanıtlaSil
  4. hiç anlamam ki ablam..nalburda gördüm ve BU OLSUN dedim.niye o ? onu da bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
  5. elinize sağlık,bende yakında,kişiye özel kukla yapıp,örneğini web siteme koyarım.saygılar...

    http://dijitalbaskiizmir.org

    YanıtlaSil