19 Haziran 2013 Çarşamba

Eklemli kukla-bebek



İşte bu harika...
Kesinlikle denemelisiniz...


Daha önce tarifini vermiştim..Kafası kadın çorabının içine elyaf doldurulup, iğne iplikle dike dike şekillendirildi...
Kol ve bacaklar ise, tel üzerine tutkala batırılmış gazete kağıtlarını dolaya dolaya...
Tellerle eklem yapmayı daha önce anlatmıştım ama şu fotoğrafa bakarak da anlarsınız...


Gözlerini neyden yaptığımı muhakkak anlatmalıyım...Bunu duymanız lazım...
Evet hazır olun söylüyorum :)))
Kayısı çekirdeklerinden....Vallahi billahi :)


Saçlar için kafaya bir parça peluş yapıştırdım...


Bütüüün vücudunu tutkalla karıştırılmış guvaj boya ile boyadım...


En son bütün kuklanın üzerinden mat vernik ile geçtim ve iyice kuruttum...


Tırnaklar filan yine tutkal+beyaz guvaj boya ile boyandı.


Bir de giydirince çok yakışıklı oldu....


Çok sevdim bunu...
Artık hep masamın bir kenarında duracak :)




Hepinizi çok seviyorum güzel insanlar :)
-
-
-
-
-

8 yorum:

  1. Çok tatlı olmuş Figen abla..süpersin ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Ay bu benim olsun :)Çok güzel olmuş Figen ablam ellerinize sağlık. Ne kadar sürede bitti bu kukla abla ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunlardan bir sürü yaptım..hepsini sırayla paylaşıcam ablam...
      bir tanesi benim hızımla bir günde yapılıyor..
      ama ben teker teker yapmıyorum...
      mesela aynı anda 10 tane kafa, on tane iskelet, on çift el, on çift ayak filan yapıyorum..sonra bunları balkondaki çamaşır kurutma teline sırayla dizip kurutuyorum..aynı anda bir sürü kukla bitiyor...
      sana da teşekkür ederim kuzucum...
      olsun bee, karşılıklı evcilik oynarız :))))
      daha sırada bi sürü var paylaşılacak..hepsi sırayla geliyooo :)

      Sil
  3. harikasın ne diyeyim başka...

    YanıtlaSil
  4. asıl harika sensin be şulem :)

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar bayıldım harikalar hepside
    yanlız ben sizden bir şey öğrenmek istiyorum
    sipariş üzerine yapıyormusunuz yani kişiye özel birinin resmiyle ve ne kadar oluyor bilgi verirseniz çok memnun olurum
    tur-karacam-zeynep@hotmail.com
    tekrar ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. merhaba zeynepçim, şimdi yazıyorum sana mail olarak :)

    YanıtlaSil