4 Haziran 2011 Cumartesi

El yapımı harika çanta..

Sevgili arkadaşım Gülşen...
O giyim ve aksesuar konusunda çok zevklidir..
Bugün de çok şekerdi...
Ama kolundaki çanta yok mu? Hepimizi hayran bıraktı...


Zor görünmüyor..Bana sanki yapabilirmişim gibi geldi...


Ayy çok şık..Bakın ön ve arkada büyükçe kare şeklinde deri kullanılmış, ve etrafı da örgüyle çevrilmiş...
Ön yüzdeki deri üzerinde nakışlar var..
Arkataraftaki deri parçası düz ve sade...


 Çantamızın arka tarafı

 Çantamızın ön yüzü

 Deri var, ip var da ben bu öndeki nakış işini nasıl halledicem bilemiyorum...



Derhal bu çantanın aynısından yapılacak :))))
Denemezsem çatlarım :))
Paylaşmak istedim..
Hepinize kocaman sevgiler :))
-
-
-
-

24 yorum:

  1. bence sen bunu yaparsın ahanda buraya yazıyorum:)
    güzelmiş gerçekten

    YanıtlaSil
  2. Güzelmiş,çok zorda değil.Makreme ipiyle örülmüş sanki.

    YanıtlaSil
  3. deri üzerine nakışı nasıl yaptı acaba?zor olmaz mı? çok şık olmuş.

    YanıtlaSil
  4. Harikaymış, ben de siyah deri var, yün gibi iplere de bakmam gerek ne var hiç bilmiyorum, olur mu ki acep? hadi sen yap Figen ablam bir fikir daha vermiş olursun:)))

    YanıtlaSil
  5. gerçektende güzelmiş ,yapmaya da deger ,figen hanım yaparsanız haberdar edin :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş. Yapanın ellerine sağlık. Bir çanta manyağı olarak bende yapmak isterim. Nakışlı bölümün kenarlarındaki delikleri nasıl yapacağız öğrenmek isterim. Güle güle kullanılsın.

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş bende çok beğendim denemek isterim ama sizide bekliyorum merakla

    YanıtlaSil
  8. Olá!

    Não consigo comentar no seu blog.
    Só como "Anonim". Que constrangimento!!!

    Essa bolsa é maravilhosa. Esse bordado é um encanto.

    Boa semana!
    Beijinhos.
    Brasil

    °º♫✿
    °º✿
    º° ✿✿♥ ♫° ·.

    YanıtlaSil
  9. Sen çok daha güzelini yaparsın bence figen ablacım ...

    YanıtlaSil
  10. Bence sen çok daha güzellerini yaparsın figen ablacım :)

    YanıtlaSil
  11. sezobigocuğum,
    Nazancığım,
    Noblesseciğim,
    Şuleciğim,
    Dilekciğim,
    Melisacığım,
    sevgili dikisdersi,
    sevgili ada ve deniz,
    Öziciğim,
    Adsız arkadaşım,
    hepinize kocamaaan teşekkürler vesevgiler olsun :)))

    YanıtlaSil
  12. cidden ne güzel olmuş.arkadaşında senin gibi marifetli figen ablam....

    YanıtlaSil
  13. çok güzel gerçekten yapılabilir dediğin gibi ama nakış işi biraz zor ben olsam keçe ile bişeyler denerdim

    YanıtlaSil
  14. canım figen ablam, arkadaşın harika bir çanta yapmış, ellerine sağlık...
    hadi sen de dene hemen eminim bir o kadar güzel olur seninki de, sen birşeyi yapmak istedin mi harika oluyor yaptıkların çünkü...
    öptüm seni ablam:))))

    YanıtlaSil
  15. deniyorum şu andaaaa...
    şştt sessiz olun az kaldı kıslar bitiyoooo :)))
    hepinizze kocaman teşekkürlerle öpücükler :)

    YanıtlaSil
  16. Kıymetli dostum ya günlerdir ortalıkta görünmüyorsun ???
    Merak ettim çünki bukadar görünmemezlik yapmıyordunuz.
    İnşallah önemli birşey yoktur.!!!

    YanıtlaSil
  17. geldim sevgili dost geldim...
    yettim gari :)))
    oy oy oyy özlemişim hepiniziiii :)

    YanıtlaSil
  18. Gerçekten de harika bir çanta oldu! ELLERİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  19. bu çantaya bilmem kaçıncı defa yorum göndermeyi deniyorum.
    Yanlış anlama benim becerikszliğim.
    Çok beğendim, umarım ben de yapacağım bir gün.

    naz11

    YanıtlaSil
  20. yaparsın nazcığım..hem daha güzelini yaparsın...ortalıkta eski kottan bol ne var ama di mi?:))
    teşekkürler ablam..

    YanıtlaSil
  21. gerçekten harika olmuş...
    arkadaşınızın ellerine sağlık...
    sevgilerimle ablacım...

    YanıtlaSil