1 Temmuz 2015 Çarşamba

plasik şişelerden, geri dönüşüm harika bir çanta yaptım

kocaman su şişelerinden böyle böyle kareler kestim ve eşit ölçülerde, aynı sayıda delikler açtım...
delikleri ocakta kızdırdığım bir tornavida ile açtım...


etraflarını ip ve tığla dolaşarak bir kare motif uydurdum..


her yüzü 6 şar kare motiften oluşuyor çantamın..


yanal yüzeyleri ve tabanı beyaz kot parçalarla yaparak tığla birleştirdim..


iki yan yüzlere birer cep kondurdum...



sapları yapmak için, konserve kutularının açma halkalarını aldım ve tığla birleştirip sapları ördüm..


herşey doğaçlama gelişti...


bittiğinde şahane bir çanta oldu...


aa cidden çok beğendim...


ellerime sağlık şahane bir çantam oldu :)



sevgiyle kalııın :)
-
-
-
-




plastik şişe geri dönüşüm, plastik şişeden çanta yapımı, geri dönüşüm çanta, pet şişeden çanta yapmak
recycling plastic bottles, plastic bottles, bag-making, recycling bags, plastic bottles to make bags, переработка пластиковых бутылок, пластиковые бутылки, сумки-решений, сумки утилизации, пластиковые бутылки, чтобы сделать сумки, Recycling-Kunststoff-Flaschen, Plastikflaschen, Beutel-Herstellung, Recycling-Taschen, Plastikflaschen, Beutel machen, bottiglie di plastica riciclaggio, bottiglie di plastica, il sacchetto di lucro, borse di riciclaggio, bottiglie di plastica per fare borse, botellas de plástico reciclado, botellas de plástico, bolsa de decisiones, bolsas de reciclaje, botellas de plástico para hacer bolsas, reciclagem de garrafas de plástico, garrafas de plástico, produção de saco, sacos de reciclagem, garrafas de plástico para fazer sacos, plastik şüşə geri çevrilmə, plastik şüşədən çanta istehsalı, geri çevrilmə çanta, pet şüşədən çanta etmək, リサイクルプラスチックボトル、プラスチックボトル、製袋、リサイクルバッグ、バッグを作るためにプラスチック製のボトル


2 yorum:

  1. ellerinize sağlık çok güzel bir geri dönüşüm olmuş.

    YanıtlaSil
  2. Figen ablacimmm mutissin tam bir geri donusum olmus aa bende cidden cok begendimmmmm :)

    YanıtlaSil