9 Eylül 2013 Pazartesi

Hayvan sevmeyenin içinde, insan sevgisi de olmaz..

Bakın bu minicik köpeğe ne kadar çok eziyet etmişler...



O daha sadece 2 aylık..Sırtını yakmışlar..Kuyruğunu kesmişler..Ondan sonra da sokağa bırakmışlar..
Hayvan kan revan içinde, yaralı, pire dolu ve acı çekiyor..
Alırsın köpeği, temizleyip paklarsın, tedavisini , aşısını ve temizliğini yaparsın, mis gibi edip iyileştirirsin...
Ahan da bu hale getirirsin :)
Yalnız, sırtındaki yanık kısım tam olarak geçmeyecek ve burası hep böyle tüysüz kalacakmış...
Olsun, ben onu böyle de severim ..Hem ne güzel kazaklar dikerim ve örerim ona :)

Artık bizimle yaşayacak..
Adı BADEM....
Sizce de çok tatlı değil mi?
Yoksa kuzguna yavrusu şahin mi görünüyor :))))
Yani kendi çocuğum diye söylemiyorum, çok hanımefendi..Görseniz siz de seversiniz..
Hayatımıza hoşgeldin Badem :)
Küçük kızımın videosunu da yaptım..Onu görmek ister misiniz?


16 yorum:

  1. Harikasınız :)
    Bu minnacık zavallıya bunca eziyeti yapanlar umarım aynı muameleye uğrarlar ..
    Yavrum gözlerinde korku var hala:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçecek geçecek..o çok mutlu olacak görün bakın :))

      Sil
  2. Figen ablam bu lafı ben de yedim alt kattaki kendini bilmez erkek berberinden ki benim tek derdim doğada cami avlularında, parklarda bahçelerde kendilerine rahatça yiyecek bulacak güvercinleri verdikleri üç beş bisküvi (ki en zararlısı bu onlara) için köle etmek cam içlerinde bütün gün bekleştirerek her tarafı pislemelerine sebep oldukları için. Bu köpeciğe yapılanın hayvan veya insan sevgisi ile alakası yok bu insanlar hasta ruhlu ve hertürlü sevgisizliği bile aşmışlar. Ben hayvanları severim onları elleyemem ama bu onları sevmediğim anlamına gelmez zarar vermem açsa doyururum, susuzsa suyunu veririm. Yıllarca teyzemlerin köpeğine evde olmadıkları zamanda yanlız kalmasın diye çocuk bakar gibi bakıcılık da yaptım. Petshoplardan hayvan alınmasına ticari bir meta olarak alınıp satılmasına ve daha sonra onların bakılamayıp sokağa terk edilmesine duyduğum sancıyı anlatamamanın derdine düşerim.Yine evinde hayvan besledim sanıp onların gerçek ihtiyaçlarını karşılamayıp sadece baş okşamasından öteye geçemeyenlere de o hayvanı kendi buyruklarını yerine getirsin diye döverek eğitenlere de karşıyım. Ben bir tuhaf hayvan- insan severim anlayacağın.Son söz bunu yapan sapıkların Allah cezalarını versin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla kim yaptıysa aynısı başına gelsin..aklıma geldikçe hala içim sızlıyor ya....

      Sil
  3. Hakikaten bunu nasıl insan görünümündeki yaratıklar yapar anlamak mümkün değil :(
    Tüylerim diken diken oldu figencim yaa :(
    ALLAH razı olsun senden canım..
    Badem ' in o ıslak burnundan öp benim için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ısırmasından fırsat bulursam seve seve öperim ablam :)

      Sil
  4. Gönlün, elin dert görmesin!

    YanıtlaSil
  5. Ya sen nasıl güzel bir insansın ya canım ablam benim.

    YanıtlaSil
  6. Allah senden razı olsun ablammm!içim acıdı.hatta ilk görünce fazla bağırmışım.eşim ve oğlumda seyretti videoyu.
    böyle kansız kendine güvenmeyen ve ancak gücü böyle hayvanlara,güçsüzlere sahipsizlere yeten hödükleri gebertesim var desem yalan olmaz.ve ne acıdırki maalesef çocuklarda bu vahşeti yapabiliyorlar:(geçen ay oğlum aynı yaşta olan çocukların elinden kurtardığı kediye 1 ay baktı ve götürüp çiftliğe teslim etti.ilk iyileştiğinde bulduğu yere götürmüştü (sebo istemedi bir ay çok huzursuz olup kokusunu aldıkça oğluma atladı resmen:))iyileşmiş hayvanı tekrar boğazlarken yakalamış oplum.düşünebiliyor musun.ve anne dayanamayıp yere serdim pis bebeyi dedi.ki şiddetten hep uzak durur oğlum.birde "bunları camide namazda görüyorum anne,aynı safta namaz kılıyoruz.nasıl çocuklar hayvana merhamet etmeyen insana eder mi?hem Allahın huzuruna nasıl varıyorlar?" diyerek ağladı.15 yaşında benim oğlum yetişkinlerden değil yaşıtlarından gördüğü merhametsizlikten ürküp ağladı.dünyadaki karşıtlıktan dem vurup açıklamaya çalıştım ama bunu unutmayacak biliyorum:( böyle insanlardan uzak eylesin Rabbim hepimizi...

    YanıtlaSil
  7. bu alçakları da kadınlar yetiştiriyor..Anneler kötülüğü öğretmez ki..neden böyle acımasız oluyorlar anlamıyorum...
    sağolasın alanaycım...ama için rahat olsun Badem şu anda mutlu...
    ben yaşadığım sürece ona bir daha kimse eziyet edemeyecek ama ya dışarıdakiler???
    Sevgi..Biraz sevgi, şefkat ve acıma duygusu lütfen......
    seni sevgiyle öpüyorum ablam...

    YanıtlaSil
  8. ben senin o güzel yüreğini öperim bir tane yavrucak kurtulmuş

    YanıtlaSil
  9. ALLAH SİZİ CENNETİNE KAVUŞTURSUN.ÇOK BÜYÜK BİR SEVAP İŞLEMİŞSİNİZ ALLAH RAZI OLSUN SİZDEN MELEK İNSAN ÇOK SAĞOLUN

    YanıtlaSil
  10. senden de allah razı olsun ablam

    YanıtlaSil